Krytact Trident MK3 series

Raymond B

Member
4 mei 2019
14
14
Trophies
2
Goedemorgen,

Ik lees dat er enkele maanden geleden vanuit Krytac de nieuwe MK3 serie is uitgekomen, weet iemand of/wanneer deze in nederland verkrijgbaar zullen worden?
Ik kan dit nog niet ergens vinden.

Groeten Raymond

Ik heb ook even zitten Googlen, maar ik zie inderdaad in NL geen voorraad bij webshops zo snel.
En daardoor kan ik ook niet zeggen wanneer zoiets verkrijgbaar is.

Nu heb ik wel een vermoeden: er zit altijd wel wat maanden tussen de release van een nieuwe airsoft replica en het moment dat ze verkrijgbaar zijn in de EU, omdat de meeste airsoftfabrikanten buiten de EU zitten. Containerschepen, vervoer etc....

Volgens mij, en corrigeer mij vooral als ik ongelijk hebt, is Krytac een bedrijf dat in de Verenigde Staten zit.
Je hebt best wel eens kans dat EU Airsoft Winkels momenteel met deze release even wachten, aangezien heffingenoorlog welke in Amerika gestart is, best wel eens van invloed kan zijn op de prijs van zo'n product. Mogelijk is dat helemaal niet rendabel/verkoopbaar is. Je kunt er dan vanuit gaan dat ze momenteel even geen nieuwe voorraad laten overkomen en het nu dus even doen met de voorraden die hier al zijn en dus geen extra heffingen op komen.

Je kunt het beste bij een airsoftwinkel welke Krytac verkoopt, vragen of ze al een idee hebben wanneer deze replica binnen gaat komen. Denk ook het makkelijkste om een mailtje te sturen, aangezien ik verwacht dat ze dit eerst even moeten uitzoeken.

evike europe in de gaten houden daar kan je bestellen uit de USA zonder inklarings kosten ect.