Kwaliteit kleding aanschaffen

Cooper2099

Well-Known Member
6 okt 2016
115
42
Trophies
8
Beste airsofters,

Ik ben op zoek naar kwaliteit airsoft/militair kleding.
Na honderden euro's te hebben uitgegeven aan replica's en hooguit 100 aan kleding,
wil ik toch wat beter spul aanschaffen. Laatst ben ik voor de 2e keer uit mijn fostex broek gescheurd na een dikke sliding! hierbij was de maat vol. Bij deze de vraag:

Weet iemand waar ik originele/goede kleding kan aanschaffen?(Multicam) zoja wel merk is dit? en hierbij gaarne ook de ervaringen:) owja en geld spielt keine rolle!

Bedankt alvast:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
ASMC.de heb ik een set tacgear vandaan wat het spul is wat ze in het deense leger hebben gedragen (M84) en daar verkopen ze een hoop surplus en andere high end merken.

Also there is only one the best in making their own camo:

Crye once, buy once.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar na een hoop YouTube-filmpjes gezien te hebben geloof ik dat Crye Precision kleding erg goeie multicam is. Ik zou vooral veel reviews lezen voordat je zo'n bedrag uitgeeft though!

Niet heel gek gezien het multicam heeft ontwikkeld en daarbij door volgens mij een hele hoop Amerikaanse units wordt gedragen.
 
Crye or die all the way

Heb zelf 2 broeken hiervan en deze zijn letterlijk top level. Heb in mijn airsoftcarriere veel gedragen maar niks verslaat deze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooper2099
Ik heb zelf een broek en shirt van Claw gear. Geen enkel issue met kwaliteit. Broek voelt super stevig en zit goed.
 
Als geld geen rol speelt, crye precision. De kleding is gemaakt voor lange, loodzware dagen in het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooper2099
Ik draag zelf emerson gear qua kleding, heb het nu een half jaar en een stuk of 6 skirms mee gedaan en niks aan het handje, alles is nog perfect.