Laat het wachten beginnen..

diedster69

Active Member
3 jun 2018
34
37
Trophies
6
Goedenavond allemaal,

Ik ben diedster69, 27 en heb mij zojuist aangemeld bij de NABV!
Hier heb ik mij aangemeld met de simpele reden dat ik op dit moment wat diepere informatie zoek met betrekking tot apparaten, kleding en camo. Op dit moment bezit ik geen AA, lijkt me de beste stap, ook al is de verleiding soms erg groot tijdens een bezoekje aan onze oosterburen..
Als jullie nog iets van me willen weten, schroom niet dit te vragen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom bij alweer een verslavende hobby!

Als je weer bij onze oosterburen bent, en je hebt nabv, dan kan daar een replica kopen geen kwaad. In Duitsland staat een f-mark op de replicas, als je in Duitsland wilt spelen is dit een vereiste. Het enige nadeel in NL is dat je dan alleen single kan schieten, zonder aanpassing.

• Leuk
Waarderingen: diedster69
Welkom bij alweer een verslavende hobby!

Als je weer bij onze oosterburen bent, en je hebt nabv, dan kan daar een replica kopen geen kwaad. In Duitsland staat een f-mark op de replicas, als je in Duitsland wilt spelen is dit een vereiste. Het enige nadeel in NL is dat je dan alleen single kan schieten, zonder aanpassing.

Die single shot is geen nadeel. Je hebt dan gewoon dmr zonder delay dus mag je tot 450fps. Je kan hem ook gewoon op max360 fps houden en met single shot spelen. Leer je beter richten mee dan full auto.

Persoonlijk vind ik full auto voor als je niet kunt schieten. M.u.v. Als de tegenstander rent. Maar dan voelen ze vaak de bb's ook niet.

• Leuk
Die single shot is geen nadeel. Je hebt dan gewoon dmr zonder delay dus mag je tot 450fps.

Ik heb veel kruisboog, handboog en luchtbuks geschoten. Voornamelijk op kaarten of andere vaste doelen. Ik ben daar ook redelijk goed in, geen pro ofzo, maar gewoon een enthousiaste beoefenaar van de sport. Aangezien ik begin met airsoften gaat het waarschijnlijk een M4/M16 platform worden. Ik wil een AA waarbij ik de inner en outer barrel makkelijk kan vervangen en het liefst met een full metal receiver/grip assembly. Dat full metal gebeuren is overigens alleen voor looks, want metaal slijt gewoon mooier. Daarnaast opent het de mogelijkheid om Jax of een ander middeltje in die richting te gebruiken om het uiterlijk te verbeteren. Maar eerst maar eens een AA zoeken die naar mijn smaak is. Ik heb niks tegen full auto en er niks tegen om het niet te hebben. Zie van allebei de voordelen en van allebei de lol.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
I Ik wil een AA waarbij ik de inner en outer barrel makkelijk kan vervangen....

Welkom op het forum!

Vanwaar de outer barrel vervangen? Dit heeft namelijk geen invloed op range, groupings of wat dan ook. En op m4 modellen is het eigenlijk overal het zelfde om een inner barrel te vervangen, 2 min werk :)

• Leuk
Welkom op het forum!

Vanwaar de outer barrel vervangen? Dit heeft namelijk geen invloed op range, groupings of wat dan ook. En op m4 modellen is het eigenlijk overal het zelfde om een inner barrel te vervangen, 2 min werk :)

Puur voor looks! Stel dat ik hem overmorgen korter wil hebben of langer? Ik ben ertoe in staat, mezelf kennende ga ik waarschijnlijk nog wel een keer houten furniture of leren grips maken. Kan zo zijn dat ik begin met een DMR formaat en dan een week later bedenk dat ik toch een Firehawk wil. Ik heb de skills en gereedschap om het goed te doen, waarom zou ik er dan nog een kopen?

Puur voor looks! Stel dat ik hem overmorgen korter wil hebben of langer? Ik ben ertoe in staat, mezelf kennende ga ik waarschijnlijk nog wel een keer houten furniture of leren grips maken. Kan zo zijn dat ik begin met een DMR formaat en dan een week later bedenk dat ik toch een Firehawk wil. Ik heb de skills en gereedschap om het goed te doen, waarom zou ik er dan nog een kopen?

Hmmm oke, zoveel outer barrels zijn er niet voor een aeg :p Ook zal je een andere rail en inner moeten halen als je bv van dmr naar cqb wilt gaan. Kan je voor het zelfde geld een geheel nieuwe replica kopen haha

Welkom op het forum, kijk eens naar mijn beginnershandleiding voor een hele berg handige informatie voor beginners.

En als beginner is een m4 echt niet de enige keuze, zie ook mijn beginnershandleiding. Er zijn genoeg replica's die prima zijn voor beginners waarmee je niet verdrinkt in de grijze massa der m4's. Kies wat je leuk vind, niet datgene waarvan je denkt dat je als beginner 'moet' nemen. Ikzelf ben begonnen met een tweedehands cyma galil en cyma cm028 akm. Prima spul, geen m4's.

• Leuk
Duurde even (zoals verwacht) maar mijn VOG is binnen! Helaas kwam hij zaterdag, dus het word nog minimaal een week wachten op de pas, aangezien de NABV alleen op vrijdag passen print..
Ondertussen al wel een aantal spullen aangeschaft voor in het veld!