Laat ik meteen met de deur in huis vallen!

makrijn

New Member
2 jun 2015
2
0
Trophies
1
Hoi allemaal!


 


Ik ben Marijn 18 jaar oud en volg momenteel een Engels talige business opleiding. Ik woon in de buurt van Bergen op Zoom en je kan me in de toekomst vooral in CQB skirms verwachten (Ghost Town oa.).


Eigenlijk altijd al intresse gehad in Airsoft en volg als sinds mij 13e een milsim serie op YouTube. Nadat ik te horen kreeg ongeveer een klein jaar geleden dat airsoft legaal was in Nederland, ben ik als een gek alles gaan opzoeken. Echter is dit toen weg gezakt aangezien ik geen vrienden had die hier geld in wouden inversteren. Toen ik een half jaar geleden te horen kreeg dat mijn (oud klasgenoot) maatje Woody al bijna al zijn gear had, ben ik zo snel mogelijk alles bij elkaar gaan verzamelen. Ik ken Woody van school en we zijn na onze middelbare school in contact gebleven door ons eigen YouTube kanaal. Inmiddels heb ik al flink wat spullen, echter moet ik wachten met het kopen van mij replica tot ik mijn rijbewijs heb (17 juni hopelijk).


Ik ben tevens ook 1/2e van het YouTube kanaal BlockSquad wat al zo'n 2 jaar actief is. Echter besloten Woody & ik om wat te gaan doen met airsoft en camera werk. We willen vooral reviews en promotie video's gaan maken op proffesioneel niveau dit willen we combineren met onze studies. Het apratuur en ''skills'' zijn er al, en nu nog de ervaring!


Hoop nog veele van jullie te zien op het veld!!


Tot dan!


 


Marijn
 
Welkom marijn,

Ik heb zelf een GoPro in mijn bezit, als ik een manier vind om het te kunnen bevestigen zou je best wel wat beeld materiaal van me kunnen krijgen
 
Welkom hier op het forum en in het airsoft wereldje. Succes met je rijbewijs en see you on the battlefield
 
Welkom, en ook ik ga zeker jullie kanaal volgen!

Hopelijk komen we elkaar snel eens tegen bij een skirm.


 
 
Goedemorgen en welkom op dit speciale plekje op het internet :D


Ghost Town kan ik je zeker aanraden, ik kom zelf uit Goes en heb er al een paar keer geskirmd en iedere keer is weer een dag vol plezier. 


Wij gaan ook regelmatig naar Charleroi voor een dagje CQB bij Airsoft Kempen in een verlaten en vervallen fabriek, misschien ook wat voor jou in de toekomst. Het is iig goed aan te rijden.
 
Hallo,


Welkom op dit leuke forum.


en wellicht tot ooit op het veld ;)