LCT eigenaren gezocht

SmerigeHarry

Well-Known Member
1 feb 2017
89
44
Trophies
6
Ik kon er op internet geen informatie over vinden, daarom doe ik hier een poging. Heeft de sidefolding stock van LCT genoeg ruimte voor een (flinke) batterij? Is er iemand die wellicht de binnen afmetingen weet van de onderstaande stock?

Bij voorbaat dank!

AK106_X_A-620x404.jpeg

Heb je helemaal gelijk in, maar ik wil de batterij in de stock bouwen. Nu wil ik graag de afmetingen weten ;)

Mocht niemand het weten, dan zou je hem kunnen gokken door de pistol grip van je huidige replica op te meten (Of iemand van de russofters de LCT pistol grip te laten meten.). Die lijkt ongeveer 2x in de lengte te passen in de stock? En 0,8 keer in de hoogte?

Heb je helemaal gelijk in, maar ik wil de batterij in de stock bouwen. Nu wil ik graag de afmetingen weten ;)

Ah zo, gezien er in de meeste stocks van wooden AK's een aardige brick in kan met genoeg C om balls to the walls te gaan, gok ik dat dit hier niet veel anders is, maar ligt er natuurlijk aan hoe LCT deze heeft ontworpen want er is wss geen rekening gehouden met het feit dat mensen deze willen wiren naar de achterkant. Als de stock niet een optie is dan kun je mogelijk een stock pouch gebruiken en daar een brick in stoppen?

Mocht niemand het weten, dan zou je hem kunnen gokken door de pistol grip van je huidige replica op te meten (Of iemand van de russofters de LCT pistol grip te laten meten.). Die lijkt ongeveer 2x in de lengte te passen in de stock? En 0,8 keer in de hoogte?

Thanks voor het meedenken! Dit is zeker een optie, maar ik hoop op een iets betrouwbare meting voordat ik deze replica bestel

Ah zo, gezien er in de meeste stocks van wooden AK's een aardige brick in kan met genoeg C om balls to the walls te gaan, gok ik dat dit hier niet veel anders is, maar ligt er natuurlijk aan hoe LCT deze heeft ontworpen want er is wss geen rekening gehouden met het feit dat mensen deze willen wiren naar de achterkant. Als de stock niet een optie is dan kun je mogelijk een stock pouch gebruiken en daar een brick in stoppen?

Bij mijn vorige DSG had ik zo’n soort pouch! Deze keer wil ik voor een meer “clean” look gaan. Wat betreft de batterij, ja er komt een knoepert van een 11.1v in :p

Bij mijn vorige DSG had ik zo’n soort pouch! Deze keer wil ik voor een meer “clean” look gaan. Wat betreft de batterij, ja er komt een knoepert van een 11.1v in :p

Hehe, zelfde als met M4's of je hebt een M16 stock of je hebt een stock pouch met een dikke baksteen erin. Last resort, perforate battery, throw it at enemy :P. (/s)

• Leuk
Waarderingen: SmerigeHarry
een batterij in een sidefolding ak stock krijgen,, ik denk dat je je daarin vergist hoe onhandig dat is. Ten eerste zal het best een gedoe zijn om de bedrading om te leggen. Je zal hiervoor zeker wat moeten gaan verwijderen/ doe het zelfen aan de body en de stock zelf om dit te doen. Als je het voor elkaar krijgt om de bedrading daar te krijgen, heb je eigenlijk geen sidefolder meer, anders zal je zeer snel je draden of kapot trekken of een keer in de knel krijgen. Daarnaast: de ruimte in sidefolding stock is niet bijster groot, en toegang ertoe is niet gemakkelijk. Tenzij je telkens de achterkant eraf schroeft kan je er alleen in via het olieflesklepje. Die is niet groot.

Kortom: ik raad het af. Wat ik zelf heb gedaan met mij aeg ak is een 11.1v stick lipo kopen die onder de dustcover past. Dat zijn er niet veel, maar hier links naar de juiste plekken:
http://www.taiwangun.com/en/batteries-li-po/battery-li-po-1200mah-11-1v-20c-ipower
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-1000mah-3s-20-40c-lipo-airsoft-pack.html

Ben geen lct eigenaar maar wel een eigenaar van verschillende ak's.
Het model wat je laat zien is een aksu, het kortere broertje van de ak-74. Ideaal in cqb of kleine ruimtes. Kolf inklappen en ak is nog handzamer. Zoals maffo al schreef wordt bedrading lastig. Ik heb een cyma rpk, hier zit de accu in de stock. Een verlenging van de kabel zit er op om in de stock te komen. Daarnaast zit er een stalen veer om heen om de kabel te beschermen. Hierdoor klapt ie niet zo makkelijk open en dicht, wat je juist wel wil met een aksu.
Ik zou gaan voor een stick lipo, deze boven de dust cover plaatsen zoals bij bijna alle aks. En ik zou niet voor deze stock gaan maar een metalen, die klap je sneller en makkelijker dicht.

Bijlagen

• 651px-AKS74U.png
    651px-AKS74U.png
    91,3 KB · Weergaven: 259
Ik ben even wezen meten voor je:

Klapkolf met verwijderde achterkant.
3YJpbND.jpg

5hxgytB.jpg

Diepte opgemeten met een kwast aangezien de rolmaat niet ver genoeg kwam.
75nvrtI.jpg

XKsxSnz.jpg

22 CM diep dus.

Verder zijn de binnenmaten gelijk aan de buitenmaten minus een randdikte van ongeveer een halve centimeter.

Als je exacte buitenmaten nodig hebt moet je het even laten weten.

Ik ben even wezen meten voor je:

Klapkolf met verwijderde achterkant.
3YJpbND.jpg

5hxgytB.jpg

Diepte opgemeten met een kwast aangezien de rolmaat niet ver genoeg kwam.
75nvrtI.jpg

XKsxSnz.jpg

22 CM diep dus.

Verder zijn de binnenmaten gelijk aan de buitenmaten minus een randdikte van ongeveer een halve centimeter.

Als je exacte buitenmaten nodig hebt moet je het even laten weten.

@Hertenvacht
Ontzettend bedankt! Een breedte maat zou ook heel fijn zijn!

Andere heren bedankt voor het meedenken