Ledenstop aangepast

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hallo allemaal!

Sinds vandaag hebben we onze ledenstop status veranderd. We gaan ons leden bestand wat uitbreiden en doen dit door mensen op uitnodiging toe te laten.

Dit doen we eigenlijk al 2,5 jaar "behind the scenes" maar maken het nu officieel. Het is niet zo dat we nu 100'en ACN leden willen hebben, maar een kleine uitbreiding zouden we leuk vinden.

Dit doen we rustig aan, door na ieder nieuw lid te kijken hoe het bevalt. We merken dat met ons huidige maximale aantal leden, we vaak last hebben van "de leven" zoals Sef het graag noemt.

De volledige beschrijving lees je hier op onze lid worden pagina.
 
Wel een goeie om het ook zo uit te spreken denk ik! Ik zit er al een tijdje aan te denken omdat ik de weg die jullie bewandelen onwijs goed en tof vind. En hier zou ik dan ook graag een steentje in bij willen dragen.

Maar zolang airsoft ik nog niet dus wil daar eerst meer ervaring in opdoen in het algemeen. Dus voor mij nu nog geen optie. Maar zou wel graag een keer met jullie op willen trekken tijdens een skirm.
 
Maar zolang airsoft ik nog niet dus wil daar eerst meer ervaring in opdoen in het algemeen. Dus voor mij nu nog geen optie. Maar zou wel graag een keer met jullie op willen trekken tijdens een skirm.

Dit is zeker een aanrader, ik heb afgelopen weekend met 4 van de ACN leden opgetrokken en samen gespeeld in 1 squad, was echt super lachen. Je kan het terug lezen in de Bunker Hill skirm thread waar Paul een post heeft gemaakt. Super vriendelijk allemaal!

Hopelijk werkt de nieuwe aanpak van ledenwerving!
 
Misschien voor toekomstige leden handig om te weten wat de "verplichtingen" zijn?

- hoeveel keer per maand moet je mee skirmen?
- moet je ervaring hebben?
- moet je comms hebben?
- opzoek naar een specifieke rol zoals sniper of support?

Scheelt jullie in t selectie proces en voor toekomstige nieuwe leden weten gelijk waar ze aan toe zijn :)
 
Misschien voor toekomstige leden handig om te weten wat de "verplichtingen" zijn?

- hoeveel keer per maand moet je mee skirmen? 1 á 2 keer, meer mag altijd ;)
- moet je ervaring hebben? nee, enthousiasme wel
- moet je comms hebben? nee
- opzoek naar een specifieke rol zoals sniper of support? nee

Scheelt jullie in t selectie proces en voor toekomstige nieuwe leden weten gelijk waar ze aan toe zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul en Wijnand
Thanks @campesteijn ! Goede suggestie @bvdzeeuw
Ik zal het toevoegen aan ons overzicht op de pagina. Van onze leden verwachten we uiteindelijk 1x in de 2 maanden een skirm.

@Crumble leuk! Zeker een keer mee gaan naar één van de skirms waar we heen gaan. In de zomer maanden is het vaak rustiger vanwege de vakanties.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul en Wijnand
Goed bezig!

Merk zelf toch dat ik de leukste dagen heb als je lekker als team hebt kunnen spelen, mooie acties opzetten om op die manier een tactisch punt te veroveren.... heerlijk!

Naja ik zie de uitnodigig t.z.t. wel verschijnen :p

Groet,
Peter
 
Leuk om te horen dat jullie weer leden aannemen (in het openbaar)

Het zal helaas niets voor mij zijn ivm het aantal skirms, maar ik zal zeker proberen om veel skirms aanwezig te zijn als jullie er ook zijn.

Succes met jullie queste naar vers bloed.
 
Tof om te lezen hoe het in z'n werk gaat. Zag het e.e.a. wel al onder de profielfoto staan, maar nu heb ik 'm helder,

Kijk naar de eerstvolgende ACN Skirm uit en trek graag met jullie op (hoewel.. met gewoon iedereen eigenlijk)! Aangeven dat ik interesse heb vind ik nu nog allemaal veel te vroeg; eerst m'n draai maar eens goed vinden in de Airsoftsport :)
 
Absoluut mooie policy. Wat ik mooi vind om te lezen is dat ACN (zoals ik ze ken) juist het fair play en gezelligheid hoog in het vaandel hebben staan.
Afgelopen zondag op Bunker Hill heel duidelijk weer kunnen meemaken. Met name voor de skirm en tijdens de lunch, waar de jongens van ACN de mensen er bij trekken. Lekker gezellig eten met z'n alle en ff wat drinken.
Stukje broederschap zo zie ik de band die de ACN leden onderling wel hebben.
 
Om heel eerlijk te zijn, zou ik me graag willen aanmelden hiervoor.

Maar door gebrek aan ervaring en dat ik qua tijd nog even moet passen en meten, stel ik dit nog maar even uit hahaha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Om heel eerlijk te zijn, zou ik me graag willen aanmelden hiervoor.

Maar door gebrek aan ervaring en dat ik qua tijd nog even moet passen en meten, stel ik dit nog maar even uit hahaha.

Ervaring doet er niet toe. Ik speel ook nog maar 3 a 4 maanden. Dat is niks vergeleken met sommigen. Het is vooral of je binnen de groep valt, het spel een beetje snapt en hoe je het allemaal oppakt. Ervaring krijg je vanzelf als je met een team rondloopt. Correct me if i'm wrong @Jan
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Jan
Klopt helemaal! We willen wel weten hoe je dingen oppakt. Dan leer je gewoon bij wat je nog niet weet ^_^

Maar belangrijker is hoe je in de groep valt inderdaad.

Het tijd hebben is wel iets waar we goed op letten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris, Sadiek en Wijnand
Klopt helemaal! We willen wel weten hoe je dingen oppakt. Dan leer je gewoon bij wat je nog niet weet ^_^

Maar belangrijker is hoe je in de groep valt inderdaad.

Het tijd hebben is wel iets waar we goed op letten :)

Tis een hobby en voor je hobby moet je tijd maken :).

Maar idd hoe je binnen een groep valt is inderdaad wel heel belangrijk. Dat maakt en breekt een team. En dat is wat ik afgelopen zondag op Bunker Hill ook weer gezien heb. Stukje kameraadschap. Jammer dat @Jan er niet was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ervaring doet er niet toe. Ik speel ook nog maar 3 a 4 maanden. Dat is niks vergeleken met sommigen. Het is vooral of je binnen de groep valt, het spel een beetje snapt en hoe je het allemaal oppakt. Ervaring krijg je vanzelf als je met een team rondloopt. Correct me if i'm wrong @Jan

Inderdaad. Ik ben ook pas eind vorig jaar lid geworden van de NABV en heb toen een skirm meegedaan met een aantal mannen van ACN bij the Chambers en dat was echt een top dag en klikte naar mijn mening gelijk.

Ohja, zorgen voor flesjes gekoeld water na de skirm helpt ook. Of niet @Jan ?:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Top aktie. Zie de eerste aspiranten al verschijnen zo op het forum :)

Zelf helaas onvoldoende tijd om geregeld te kunnen skirmen en een gooi naar eeuwige roem (cq lid worden) te doen. Maar her en der een dagje samen skirmen moet zeker kunnen !
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan