Ledenstop aangepast

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Leuk om al die verhalen zo te lezen! Kijk uit naar de Skirms waar ACN ook aanwezig is! :-)

Top aktie. Zie de eerste aspiranten al verschijnen zo op het forum :)

Zelf helaas onvoldoende tijd om geregeld te kunnen skirmen en een gooi naar eeuwige roem (cq lid worden) te doen. Maar her en der een dagje samen skirmen moet zeker kunnen !

Je bent altijd welkom om aan te sluiten als we op het forum melden naar een evenement te gaan!

Na de skirm van afgelopen zondag van airsoft heaven, en vooral de weg er naar toe hebben ervoor gezorgd dat ik nog meer respect voor de mannen van ACN heb gekregen. En zoals ik al aan heb gegeven bij die heren, ik wil zeker vaker met jullie skirmen.

Jan lijkt mij om bij een airsoft groep als ACN aan te sluiten, zeker omdat ik new ben
De eis van 1* per 2 mond is voor mij momenteel te hoog ivm gezondheid.
Maar ik zou het super vinden om door jullie op sleeptouw worden getrokken
Om zo snel mogelijk op de juiste wijze het op te pakken, en tijd zal leren ...
Is er binnen kort nog een info dag ? Zou het super als ik hierop aanwezig mag zijn
Nabv net binnen nu leren

Hi @Anton !

We hebben binnenkort een introducédag. Maar los daarvan kan je met ons mee naar openbare skirms. Die posten we in het skirms gedeelte.

• Leuk
Waarderingen: Anton en Mike-Whiskey
Gaaf, als ik kan kom ik ook. Moet het wel in een oneven week vallen:p even weken zoals deze week is mijn dochter bij me, dus dan kan ik nooit;)

• Leuk
Waarderingen: Jan