Hallotjes,
Ik ben Sander, nog niet zo lang 18 maar al wel jaren verslaafd. Ik kom uit regio Waalwijkdus van plan veel te spelen in Ulicoten en bij Delta airsoft. Ik heb op mijn 17e een dag geairsoft in Schoten. (nu helaas weg). Dit was de dag dat ik verslaafd werd aan deze geweldige hobby en sinds dien altijd mee bezig geweest. Ik heb altijd wel gegamed dus altijd een interesse gehad voor wapens en dergelijke.
Nu in de vakantie 18 geworden en meteen toen ik thuis kwam mijn pas aangevraagd. Die ontvangen en direct mijn replica besteld samen met wat gear.
Het lijstje wat ik besteld heb en deze week binnenkrijg:
- Invader Gear combat shirt multicam
- Invader Gear predator combat pants multicam
- Navy seals tan riem
- Valken echo goggles
- mesh mask tan
- silencer
- Sling tan
- Armored claw tan gloves
- Angled grip
- Plate carrier tan
- 2x 7,4 lipo 1300mah
- Imax b6 charger
- Deans connectors
- Holographic sight
En het allerbelangrijkste de replica
Ik heb gekozen voor de Specna Arms Sa-B03. Ik heb even gewacht met deze bestellen de laatste paar weken omdat deze nieuwe lading van specna arms de nieuwere internals hebben met meer metaal.
En als secondary heb ik een Blackwater r2 1911 co2.
Ik zal wat fotos uploaden als het allemaal binnen is
Hoop jullie allemaal een keer tegen te komen op het veld!!
Groetjeeeess!!
Ik ben Sander, nog niet zo lang 18 maar al wel jaren verslaafd. Ik kom uit regio Waalwijkdus van plan veel te spelen in Ulicoten en bij Delta airsoft. Ik heb op mijn 17e een dag geairsoft in Schoten. (nu helaas weg). Dit was de dag dat ik verslaafd werd aan deze geweldige hobby en sinds dien altijd mee bezig geweest. Ik heb altijd wel gegamed dus altijd een interesse gehad voor wapens en dergelijke.
Nu in de vakantie 18 geworden en meteen toen ik thuis kwam mijn pas aangevraagd. Die ontvangen en direct mijn replica besteld samen met wat gear.
Het lijstje wat ik besteld heb en deze week binnenkrijg:
- Invader Gear combat shirt multicam
- Invader Gear predator combat pants multicam
- Navy seals tan riem
- Valken echo goggles
- mesh mask tan
- silencer
- Sling tan
- Armored claw tan gloves
- Angled grip
- Plate carrier tan
- 2x 7,4 lipo 1300mah
- Imax b6 charger
- Deans connectors
- Holographic sight
En het allerbelangrijkste de replica
Ik heb gekozen voor de Specna Arms Sa-B03. Ik heb even gewacht met deze bestellen de laatste paar weken omdat deze nieuwe lading van specna arms de nieuwere internals hebben met meer metaal.
En als secondary heb ik een Blackwater r2 1911 co2.
Ik zal wat fotos uploaden als het allemaal binnen is
Hoop jullie allemaal een keer tegen te komen op het veld!!
Groetjeeeess!!