Levering AEG

had bij dpd dat mijn mags volgens T&T tussen 20:00 en 21:00 geleverd zou worden. kom ik half 6 thuis is het al bezorgd en door mijn ouders aangepakt. zo kan je daar ook niet vanuit gaan.

magazijnen vallen volgens mij niet onder hetzelfde als onze replica's dus in principe zou volgens mij iedereen die zo mogen kopen. Ik bedoel ze hebben me nog nooit om een NABV pas gevraagd bij een winkel toen ik magazijnen ging bestellen.

magazijnen vallen volgens mij niet onder hetzelfde als onze replica's dus in principe zou volgens mij iedereen die zo mogen kopen. Ik bedoel ze hebben me nog nooit om een NABV pas gevraagd bij een winkel toen ik magazijnen ging bestellen.
weet ik maar was als voorbeeld dat je ook niet van die tijden uit kan gaan.
oftewel het een haast onhaalbare doelstelling is.
of ze moeten het zoals in Amerika bij 'de echte versies' doen. online bestellen en laten leveren bij een winkel met benodigde papieren maar zie het nut er niet van in en is gaat weinig voordeel geven naar mijn mening.
tevens is de controle op het vervoer zo laag dat je er alsnog best onderuit kan komen.

Ah zo ja, bij ons klopt de aangegeven tijd van de transporteur meestal wel, zij het een grote tijdsperiode waarin het aan kan komen, maar over het algemeen klopt die wel. Iig is het hoe dan ook niet te doen voor de mensen die door de weeks werken.

• Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde