Load-out Tweeq

Tweeq

Member
13 aug 2014
10
3
Trophies
2
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Hoi Allen,</font>
Hieronder wat foto's van mijn load-out mochten mensen nog willen weten hoe bepaalde zaken eruit zien. Mocht je vragen hebben dan stel ze gerust.
Warrior Assault chestrig
zjnwIHI.jpg


Emerson Fast Tactical Helmet
uay1zup.jpg

HmvRiPp.jpg

Fully modified, komt eraan
CA M15A4 SPC Eerste modificatie + internals.
LfnwJ3A.jpg


Cc6FfnZ.jpg


Fully upgraded, missing 5x scope komt eraan.

Foto's zijn misschien niet allemaal duidelijk maar zal binnenkort wat duidelijkere foto's maken.
Voor vragen post of pm ze gerust.
 
Ik heb een vraag.Was dat jouw hand die gehecht werd? of stond jij aan de goede kant van de naald .
 
Haha, blijkbaar heb ik meer gelinked dan de bedoeling was, maar ja, nu het er dan toch staat. Ik stond aan de verkeerde kant van de naald. 
 
Coole loadout! Heb je die helm zelf gespoten? :eek: 
Mooie apparaat ook. Kun je hem met de hop-up bijdraaien wel op de 360 FPS krijgen? Of ga je voor DMR met single shot only? 
 
@Jan
Helm is zo gekocht, paintjob werd SEAL painjob genoemd, en ik vond hem mooier dan groen of tan.
Deze FPS meting was gedaan na het aanbrengen van alle upgrades, wat ik heb gedaan is de veer ingeschoten en de replica weg gezet met een gespannen veer. Na een uurtje weer paar schoten en weer een halve trekkerpull doen en weer wegzetten.
Hiermee neemt de kracht af en zit hij nu rond de 345 FPS. Ik zal nog eens een testje doen en kijken wat het nu precies is. Daarnaast schiet ik met 0.25 gram BB's dus daar zit hij nog ver onder.