Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar met een replica in een bos kan rennen. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon 'droog' oefenen zonder replica. Afstellen heb ik nog geen verstand van met replica's. Maar misschien heeft 1 van de 8 wel een grote tuin? Of anders zoveel mogelijk deuren open zetten en vanaf de tuin, via de woonkamer naar het einde van de gang schieten (snap je? haha)? Ik weet niet hoeveel meter je nodig hebt?
Als iemand van ons een stuk bos had gehad dan had ik de vraag niet gesteld .. we willen juist met replica op lange afstanden gaan testen. de optie om van de oprit de garage in te schieten houd een keer op en heb je ook geen juist beeld van het afstellen van de richtmiddelen/hopup bedankt voor het meedenken!
Met inschieten wordt dat dan lastig idd, maar droog oefenen met een groep kan wel toch? Beetje drillen en op elkaar inspelen? Las ik niet laatst dat er ook ergens een airsoftwinkel is met een indoor schietbaan? Geen idee alleen meer waar die zit.. Staat ergens op het forum in ieder geval
Dat is Airsoftcenter in Westervoort. Zij hebben een 20m baan. Goed om normale replica's af te stellen, maar om DMR's en snipers af te stellen, is het niet fantastisch.
Ok,.. tis niet echt in de buurt. en ze hebben het liefst dat je hun gekochte spullen daar test maar zal het in de groep gooien.. sowieso leuk om daar eens te kijken.
Nee, das onzin. Als jij Christiaan ff mailt met dat je apparaten wil afstellen op de baan is dat geen enkel probleem. En je even op de evenementen pagina van de nabv aanmeldt bij airsoft heaven, mag je ook nog eens legaal de zooi vervoeren
Ja dat denk ik ook dat we er wel wat voor moeten neerleggen.. maar ja er is dus geen stuk bos in de buurt om lekker op lange afstand te kunnen testen... das wel jammer..
ik heb geprobeerd om een regiliere schiet vereniging bij mij in Zoetermeer te benaderen voor het inschieten en afstellen en ik kreeg een bijzonder naar en betweterig mailtje terug dat ' men hier alleen aan KNSA- erkende sporten deed 'en 'daar hoorde het afschietn van plastic gele balletjes zeker niet bij ' .
Raar dat de verschillende schiet verenigingen daar zo'n verschillende gedachtegang over hebben.
De schietvereniging bij ons in kampen was namelijk zeer meewerkend en meedenkend.
Mijn tweeling broertje is er een keer geweest en er waren aardig wat sport schutters die met interesse toe keken.
@Jobthecop Jammer inderdaad dat sommige mensen/verenigingen zo betweterig doen, daarmee tonen ze helaas hun domme onwetendheid aan. Als ze met zo'n reactie komen hebben ze kennelijk geen idee waar ze het over hebben en zijn niet bereid verder te kijken dan hun neus lang is. Dus maar beter dat dit volk geen cent aan jou verdiend.
Bij jou in de buurt, in Alphen A/D Rijn, zit een schietvereniging die wekelijks airsoftavonden houdt. Misschien kan je daar eens gaan kijken?
@stephan schulte: Wat @Jobthecop volgens mij aan je voorlegt is dat je ook een schietvereniging in de buurt kunt proberen te benaderen of je daar kunt afstellen... Volgens mij suggereert hij niet dat Zoetermeer in Twente ligt...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.