locatie om te oefenen

hahahah jaa klopt had het nog een keer goed gelezen  ;) ik ga even met mn team overleggen en kijken welke opties we hebben.. iig bedankt voor jullie tips!

Jammer! Ik had gehoopt dat hier iemand ineens zei: Ik heb een bos waar je gratis in mag met een groepje ;) Zoek ook nog een makkelijk en goedkoop terrein om te oefenen op drills en samenwerken. 

Jongens,

Ik loop hier nu zelf ook tegen aan. Ik zoek een mooie locatie rond de omgeving van utrecht. Waar ik bijvoorbeeld een avondje kan trainen met de maten of mensen van dit forum. Het mooiste zou natuurlijk een oude loods zijn waar je bijvoorbeeld je eigen cqb inrichting kunt plaatsen. Mooie plek om je uitrusting te tunen, in te schieten en skills en drills kunt oefenen

@Jan... ik had zo'n bos. Alleen toen ik alles verder in orde wilde maken zei gemeente: 'Sorry we willen gerust meewerken maar dit gaat niet. Het bos ligt bij ee hoge druk leiding en daarom mag het niet". Anders had ik dus klein bos om te trainen.....

Ships man! Dat zou echt fantastisch zijn. Hoe heb je dat toen geregeld? Want ik zie hier in de omgeving ook allemaal bossen liggen. Privé en van de gemeente. 

in contact gekomen met eigenaar (kan evt via kadaster). Hier is het ons kent ons en is met beetje vragen de eigenaar vaak zo achterhaald.

Daarna ga je in gesprek met de gemeente. Aangezien je;

1) ontheffing bestemmingsplan

of

2) aanpassing bestemmingsplan 

nodig bent. En 1 kan volgens mij ook door evenementen vergunning. maar daarvoor moet je gesprek aangaan met afdeling recreatie van je gemeente. en heb je veel linkse partijen dan is kans op nee heel groot omdat die bang zijn voor w a p e n s (aangezien hun AA's zo zien)

Ik denk dat als je het in de juist verpakking giet, het misschien wel gekocht word door onze linkse medelanders. Misschien onder maatschappelijke bewustwoording van diverse schietsport onderdelen binnen Nederland

Probeer het iig zo veel mogelijk ten voordele van gemeente te gieten. Recreatie is iets waar veel gemeenten zich vaak voor inzetten.

@Jan Hoos. Als iedereen een kleine contributie aan acn voor legt kunnen we misschien een mooi, centraal gelegen oefenstukje bos kopen ;) hehe

haha ja dat zou wel heel erg te gek zijn, maar dan mogen er flink wat contributies komen ;) 

Bedankt voor je toelichting Toothpick! 

Ik en een groep vrienden denken er aan om aan de airsoftsport te beginnen. Echter, dit is ook het probleem waar wij het meeste tegenop zien. Geen locatie om met elkaar te trainen. Hoe doen andere dit? Hebben die wel een privé locatie of betalen die steeds entree geld voor elke "trainingssessie"?

tja bij NAC mag je gratis trainen op hun parcoursen, maar dat zal voor jullie te ver zijn helaas.

Laatst bewerkt:
Je kan een cqb locatie vragen of je een uurtje voor of na een skirm kan kopen. Kan je paar uur tegen je maten spelen zonder teveel te moeten neerleggen

tja bij ACN mag je gratis trainen op hun parcoursen, maar dat zal voor jullie te ver zijn helaas.
Denk dat je hier het NAC bedoelt in Geldermalsen. Naar mijn weten heeft ACN geen eigen locatie? Of heb ik dat mis @Jan

NAC inderdaad, en gek dat deze post zo ver naar boven stond bij mij. Excuses!
Ondanks dat dit een oud topic is, is het wel iets handigs voor mensen die niet al te ver weg wonen en hier nog niet van op de hoogte zijn.

ik heb geprobeerd om een regiliere schiet vereniging bij mij in Zoetermeer te benaderen voor het inschieten en afstellen en ik kreeg een bijzonder naar en betweterig mailtje terug dat ' men hier alleen aan KNSA- erkende sporten deed 'en 'daar hoorde het afschietn van plastic gele balletjes zeker niet bij ' .

Beetje jammer.

Zowiezo jammer dat ze vrijwillig aan het knsa regiem doneren terwijl ze dat niet hoeven.
Tja het is een stukkies rijden maar neem evt contact op met schietvereniging in Hoogeveen bij het vliegveld. Die zijn al bekend met airsoft.

Ps voor vervoer van/naar schietvereniging ben je vrijgesteld. Je hoeft hier GEEN NABV event voor aan te maken.