Looks, looks, looks, its all about the looks...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@Eviltwin-NL is er niet een goede winkel in brabant waar ze de TM MP7 ook hebben? GBB is ook prima, het gaat erom dat ik hem even kan voelen en vasthouden. Misschien dat dat wat gewicht in de schaal legt.

Had ook even gegoogled en de mp7 in het echie is idd niet van metaal. Scheelt dus ook inderdaad een hoop verschil met de airsoft replica!

AK's van Cyma zijn value for money wise de beste aks die je kan kopen. Hebben verder praktisch niets te maken met mp5 en m14 van hun

@Hogader dus je wil zeggen dat de AK lijn van Cyma wel van degelijke kwaliteit is? Of kun je die alsnog scharen onder topic "troep"?

Cyma staat voor mij echt onderaan de lijst. Voor je prijs heb je dan wel gewoon een goed functionerend apparaat denk ik maar qua looks zal ik het never nooit aanschaffen. 

E&L 4 life :) 

Ik heb na het lezen van een review in Skirm magazine,waar een redacteur hem zelf ook gekocht had,onmiddelijk de Cyma Mp5-SD6 aangeschaft en ben er zeer tevreden over.

Schiet ver en redelijk zuiver.

Groepering op grotere afstanden kan beter maar dat komt mettertijd helemaal in orde met een andere hop-up lay-out en een precission barrel.

Ik heb hem gekocht om als backup replica dienst te doen maar ondertussen is het mijn primairy geworden.

Mijn Mp7 op stroom heb ik gauw weer doorverkocht nadat bleek dat de upgrades die ik er aan wou uitvoeren niet het gewenste resultaat beloofden waar ik op hoopte bij aanschaf.

ZK4lWuS.jpg

@Vladimir ja als ik de MP7 ga halen wil ik hem denk ik van TM. De AEG variant, alhoewel ik die ook nogal prijzig vind om mee te beginnen. Moet namelijk ALLES nog aanschaffen... en men weet hoeveel dat kan zijn haha

Inderdaad,het R.A.S.-syndroom slaat hard toe onder ons airsofters.(Rerplica Aanschaf Syndroom)

Van de andere kant heb ik zoiets van "waarom begin ik niet als jan" die is ook met budget spul begonnen en dat gaat ook al jaren mee... Of is DBoys van weer andere kwaliteit als Cyma en Umarex?

Even nogmaals, Umarex maakt niks, het is een rebrander. Zij hebben de rechten op bepaalde trades die op een AA staan. Hun AA's worden gemaakt door een fabrikant en diens AA's worden vervolgens in een doos van Umarex gedaan. Umarex maakt soms gebruik van echte kwaliteitsfabrikanten en soms gebruik van bagger fabrikanten (dit verschilt per soort AA). Dus per AA van Umarex zou je even moeten vragen hier wie eigenlijk de daadwerkelijke fabrikant van dat ding is.

Dboys schaar ik onder de gelijke kap als Cyma; over het algemeen bagger maar weet om één of andere reden toch af en toe iets te maken wat er mee door kan.

Hmmmm moeilijk, moeilijk... misschien toch maar voor die Specna Arms SA-A06 gaan dan...

Tja..wat je koopt..Je hebt "voor elck wat wils" in landkeuze.tijdperiode,en weet ik wat nog meer.

Maar onder aan de streep (eigenlijk bovenaan)is het je portomonee die regeert.

Ik geloof niet dat er mensen zijn die gemeend geringschattend zouden doen over de persoon die met een stuk plastic (Bart Smit&Wesson) op het veld loopt.Dingen als flauwe grapjes moet je maar in de juiste context zetten.

Tja,ik heb het zelfs gepresteerd om met een plastic veerdrukgeweer bij B&A te verschijnen.

Was een MP380 van,jawel,Umarex.

Bij elk schot de grendel spannen en na 25 mtr je BB naar beneden zien duiken want geen hop-up.

Maar toch nog wat hits gescoord met dat ding en niemand die geringschattend deed over mijn apparaatje.

Sterker nog; menigeen had er belangstelling voor want erg vaak kom je dat type replica niet tegen op de velden.

@Hogader dus je wil zeggen dat de AK lijn van Cyma wel van degelijke kwaliteit is? Of kun je die alsnog scharen onder topic "troep"?

Daarmee wil ik zeggen dat als je budget niet te groot is en je een AK wilt, dat je niet anders dan een Cyma kan nemen. Hoge kwaliteit met een lage prijs (zeker de full steel varianten).