Luger p08 mag gas snel op na 3 schoten al help

Richard M

New Member
26 jun 2024
3
0
Hey allemaal,

Ik heb een luger op gas blowback, als ik me maggazijn vul lijkt er niet veel gas in te gaan en als ik schiet is hij na 3 schoten al leeg, zou iemand toevallig weten wat dit kan zijn? Ik heb pas nieuwe gekocht en ze doe het allebij. Ik heb ook een drum mag 50 kogels deze lijkt wel redelijk te werken los van de vast lopers. Maar daar gaat ook wel meer gas in. Tips zijn erg welkom, is er een manier om het gas te reguleren bij het over halen van de trekker?
 
Hoi Richard.
Heb je hem nieuw gekocht ?
Hoelang houd je de bus gas erop ?
Welk gas gebruik je ?
Is het een full metal of een kunststof replica ?
 
Hey paashaas,

Hij is nieuw uit de doos van shogun nooit gebruikt bezit hem al 4 jaar en pas weer begonnen met spelen
Gas zoon 12 sec give or take
Gas greengas met rode dop met cilicone
Het is een full metal replica
 
Heb er zelf ook 1.
Kan als ik er een avondje mee wil schieten, de eerste 2 gasvullingen, een volledig mag leeg schieten.
Daarna word het slechter.
Magazijn kan vrij weinig gas in nemen helaas.
BTW, stap af van siliconen hoedend gas en gebruik de gas soorten zonder.
Iets meer onderhoud aan de replica, maar het schiet genot is een stuk beter.

Mvg Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: Richard M
hoelang heb je er niks meegedaan? Het is gebruikelijk om je magazijnen om de zoveel tijd te vullen voor het smeren, doe je dit niet dan droogt hij uit en gaat hij lekken
 
Heb er zelf ook 1.
Kan als ik er een avondje mee wil schieten, de eerste 2 gasvullingen, een volledig mag leeg schieten.
Daarna word het slechter.
Magazijn kan vrij weinig gas in nemen helaas.
BTW, stap af van siliconen hoedend gas en gebruik de gas soorten zonder.
Iets meer onderhoud aan de replica, maar het schiet genot is een stuk beter.

Mvg Smitty
Ik heb hem uit elkaar gehaald schoongemaakt, en hem ingevet. Schiet nu veel beter, ook ander gas en de fles + magazijn op ze kop helpt ook wel erg.
 
Ik heb hem uit elkaar gehaald schoongemaakt, en hem ingevet. Schiet nu veel beter, ook ander gas en de fles + magazijn op ze kop helpt ook wel erg.
Ah, kijk. Dan liep dus o.a. de slede wat zwaar doordat alle vettigheid uitgedroogd was.

Je zou nog even een check kunnen doen of de O-ring in je gasmagazijnen het green gas nog goed vasthouden. Meestal kun je, met een goed oor, het geheel wel horen lekken, desondanks.

Vullen van het magazijn moet inderdaad zoals je hier zegt: laat de zwaartekracht rustig z'n ding doen.