Ik was bezig met het plaatsen van een andere(m100 modify) veer in mijn replica (umarex hk416c v2)
Na dat ik de gearbox zorgvuldig had dicht gemaakt en weer in de lower had geplaatst wilde ik voor de zekerheid even testen voordat de replica volledig in elkaar zit.
Na een paar test schoten sloeg de boel vast... Moter liep ook niet meer.
Na dat ik alles weer gedemonteerd had een de gearbox shell opende bleek dat de veer volledig gecompenseerd in de pisten vast zat.
Ik moest een beetje rommelen aan de spring guide om alles los te krijgen...
Ik heb de orginele en de upgrade spring bekenen... Eenige dat ik zo kan zien is dat de upgrade veer een millimeters of 5 langer is..
Heeft iemand hier dit ook al een keer gehad...
Links de m100 veer, rechts de orginele veer.
Na dat ik de gearbox zorgvuldig had dicht gemaakt en weer in de lower had geplaatst wilde ik voor de zekerheid even testen voordat de replica volledig in elkaar zit.
Na een paar test schoten sloeg de boel vast... Moter liep ook niet meer.
Na dat ik alles weer gedemonteerd had een de gearbox shell opende bleek dat de veer volledig gecompenseerd in de pisten vast zat.
Ik moest een beetje rommelen aan de spring guide om alles los te krijgen...
Ik heb de orginele en de upgrade spring bekenen... Eenige dat ik zo kan zien is dat de upgrade veer een millimeters of 5 langer is..
Heeft iemand hier dit ook al een keer gehad...
Links de m100 veer, rechts de orginele veer.