Bij een skirm bij BH gemerkt dat mijn M14 geladen met low-caps de bb's vlak voor mijn voeten neergooid.
Na enkele tientallen bb's zo weggegooid te hebben begint hij pas knap te schieten.
Thuis gekomen de aftermarket nozzle ingekort met 1 mm.
Afgelopen weekend weer mee geschoten op "the Chambers" en weer hetzelfde probleem.
Bah,kostte mij teveel bb's naar mijn zin en de M14 aan de kant gelegd.
De rest van de dag veel lol gehad met mijn UMP.
Vandaag nogmaals het probleem met die M14 bekeken.
De magazijnen zijn ,evenals de replica,van Cyma en worden verkocht als low-caps.
Echter;ik kwam er al gauw achter dat er steeds meer en meer bb's ingingen naarmate ik de mag's vaker gebruikte.
Nu kan ik er al 2 X zoveel in krijgen,namelijk 120 bb's, en spreek ik al van mid-caps.
En daar blijkt de kous te wringen.
Duw je de mags tot hun strot vol dan krijg je dus feeding problems.
Net getest met exact 60 bb's zoals aangegeven door Cyma op de verpakking en het probleem is uit de wereld.
Herkent iemand dit probleem of heeft iemand dezelfde replica met deze mags?
Laat het dan hier even weten.
B.v.d.
Na enkele tientallen bb's zo weggegooid te hebben begint hij pas knap te schieten.
Thuis gekomen de aftermarket nozzle ingekort met 1 mm.
Afgelopen weekend weer mee geschoten op "the Chambers" en weer hetzelfde probleem.
Bah,kostte mij teveel bb's naar mijn zin en de M14 aan de kant gelegd.
De rest van de dag veel lol gehad met mijn UMP.
Vandaag nogmaals het probleem met die M14 bekeken.
De magazijnen zijn ,evenals de replica,van Cyma en worden verkocht als low-caps.
Echter;ik kwam er al gauw achter dat er steeds meer en meer bb's ingingen naarmate ik de mag's vaker gebruikte.
Nu kan ik er al 2 X zoveel in krijgen,namelijk 120 bb's, en spreek ik al van mid-caps.
En daar blijkt de kous te wringen.
Duw je de mags tot hun strot vol dan krijg je dus feeding problems.
Net getest met exact 60 bb's zoals aangegeven door Cyma op de verpakking en het probleem is uit de wereld.
Herkent iemand dit probleem of heeft iemand dezelfde replica met deze mags?
Laat het dan hier even weten.
B.v.d.