M14

Iradicus

Member
27 aug 2019
12
9
Trophies
2
Dus, gezien mijn wishlist ben ik alvast aan het rondkijken.

Ik wil op een gegeven moment een M14 replica aan mijn collectie toevoegen, en wil hem als DMR misschien wel eens gaan gebruiken. (Ben fan van de klassiekers)

Ik heb het interweb afgezocht en kom veel (oude) info tegen.

Cyma M14 is vrij goedkoop, maar niet aangeraden ivm kwaliteits problemen.
G&G M14 schijnt vrij goed te zijn. (Ben zeker fan van het echte hout)
TM M14 is zeer goed zoals het merk hoort te zijn. Maar aan de prijzige kant zoals TM is.
G&P M14 word gezien als een van de beste M14 platforms, maar is moeilijker te krijgen. (Vond er een op specshop.pl)

Is deze info correct? Zijn er mensen die enige ervaring hiermee hebben?
Ik lees dat elke M14 wel flink aangepast moet worden om als DMR te kunnen werken (de TM iets minder) gezien range en co. Waar moet ik dan als Airsoft leek aan denken?

Hij staat momenteel als derde op mijn lijstje na de Garand, dus heb tijd zat om het financiële plaatje te bekijken.

Ik heb geen ervaring met m14's, maar ik ben zeer te spreken over Cyma's. schieten ootb gewoon dik prima en de range verbaasd mij telkens weer. Moet er nog wel bij zeggen, dat dit het het bekende AK en M4 platform is. Met het m14 platform ben ik erg onbekend.

Hey hey,

Ik ben in bezit van de g&g gr14 black stock en de g&g gr14 veteran.

Met de tm g&p en cyma heb ik ook geschoten. Maar ik moet zeggen dat de g&g er met grote hoogte boven uit steekt. Vandaar dat ik er ook 2 heb. De range is echt insane voor een stock versie. Ik knal er menig dmr/sniper mee uit.

Tevens raad ik je af om er zelf aan te gaan sleutelen. De v7 gb van g&g is een b*tch om mee te werken. Voor de range hoef je niet persee alles te gaan upgraden.

Let wel op dat de g&g mags alleen passen samen met de classic army mags als ik t goed heb. Lowcaps zijn er niet naar mijn weten voor dit model. Ik speel zelf met midcaps.

Als je meer info wilt mag je mij altijd een dm doen.

• Leuk
Waarderingen: Iradicus