M4 gearbox upgrade

FAQZY

Well-Known Member
13 nov 2016
49
27
Trophies
5
Beste leden!

Ik zoek voor mijn m4 een goede complete gearbox! Ik verwacht en merk dat deze veel lekkage heeft dus wil ik een andere, ik kan wel standaard gaan upgrade maar wil het meteen goed doen.

Wie heeft er tips wat voor gearbox goed is! Wil graag me fps ook wat stabieler hebben

Mvg FAQZY
 
Er is geen goede complete gearbox. Alle enigszins redelijke drop in gearboxen kosten over de 150 Euro en die moet je ook eigenlijk nog fine tunen en een mosfet installeren. Ik raad gewoon aan om een upgrade te doen en als je dat echt niet wil om dan in een tweede shell een nieuwe gearbox op te bouwen.
 
Ik verwacht en merk dat deze veel lekkage heeft dus wil ik een andere,

Deze regel snap ik ff niet. Je huidige gearbox heeft "lekkage"?

Neem aan dat je gewoon een V3 gearbox heb? En zoals rebel al schreef gewoon zelf gaan upgraden, ben je waarsschijnlijk nog goedkoper uit dan een drop in kopen ;)
 
Deze regel snap ik ff niet. Je huidige gearbox heeft "lekkage"?

Neem aan dat je gewoon een V3 gearbox heb? En zoals rebel al schreef gewoon zelf gaan upgraden, ben je waarsschijnlijk nog goedkoper uit dan een drop in kopen ;)

M4 dus V2, maar waarschijnlijk bedoelt hij inconsistentie in FPS dus wss air seal issues.
 
Gaat om een V2 gearbox klopt! Wat ik bedoel met lekkage! Ik merk dat me fps schommelt en minder wordt! Ik had nieuwe veer m110 toen schoot ik 380 en met m100 toen netjes 330! Vrijdag was ik bij c4, en had ik fps van 280 dus gaat er iets fout!
 
Persoonlijk denk ik ook dat je beter af bent om je huidige gearbox te houden en deze goed te controleren op waar het mis gaat. Een lekkage moet terug te vinden zijn en dus te verhelpen.

Het voordeel van upgradeparts in je huidige gearbox zetten is dat je geen geld hoef uit te geven aan een nieuwe gearbox waar componenten in zitten die nu waarschijnlijk nog goed zijn en je dus meer geld over houd voor betere upgradeparts.

Mocht je het niet zien zitten om er zelf mee aan de slag te gaan kan je heel het zooitje natuurlijk ook naar een goede shop brengen en hun vragen alles te doen. Echter zullen er vroeg of laat altijd "problemen" optreden en als je je eigen replica hebt onderhouden kan je waarschijnlijk ook beter verklaren waar het vandaan komt en het daardoor ook sneller oplossen... dit is in ieder geval mijn theorie en hoe ik het zelf doe.

Succes in ieder geval!

Groet,
Peter
 
Een beetje teflon tape om je cylinder head doet dan vaak wonderen. En anders kijken of de hop up kamer goed op de gb aansluit.