Afgelopen weekend een nieuwe M4 van ICS gekocht bij Unit 13.
ICS M4 R.I.S. Cranestock EBB Black FET (unit13shop.eu)
Leuk ding, volgens de kenners om mij heen een kwalitatief goed geweer.
Maar uiteraard heb ik weer het geluk dat er iets ? niet klopt....
Nu ben ik niet te beroerd om naar de winkel terug te gaan, zei het niet dat ze nu een tijdje gesloten zijn ivm verhuizing.....Dus toch maar eens hier vragen
De accu
Uiteraard moest ik daar een accu bijkopen, dus dat maar gelijk gedaan (en een lader, want Deans systeem, en ik had alleen maar een tamiya lader).
Nu kwam ik er vandaag pas aan toe om de nieuwe accu te instaleren en het geweer eens te testen in de tuin, maar ik krijg de dubbele accu niet in de stock. Wel als ik ze in lijn leg, maar dan krijg ik de uitschuifbare stock maar 1 stand ingeklapt, niet verder.....
Hebben ze me dan toch de verkeerde accu verkocht ?
Klepje
Nog een gek iets, als ik de accu aansluit, en ik haal de trekker over, springt het klepje aan de zijkant open...
Ik neem aan dat dat ook niet hoort te gebeuren ?
ICS M4 R.I.S. Cranestock EBB Black FET (unit13shop.eu)
Leuk ding, volgens de kenners om mij heen een kwalitatief goed geweer.
Maar uiteraard heb ik weer het geluk dat er iets ? niet klopt....
Nu ben ik niet te beroerd om naar de winkel terug te gaan, zei het niet dat ze nu een tijdje gesloten zijn ivm verhuizing.....Dus toch maar eens hier vragen
De accu
Uiteraard moest ik daar een accu bijkopen, dus dat maar gelijk gedaan (en een lader, want Deans systeem, en ik had alleen maar een tamiya lader).
Nu kwam ik er vandaag pas aan toe om de nieuwe accu te instaleren en het geweer eens te testen in de tuin, maar ik krijg de dubbele accu niet in de stock. Wel als ik ze in lijn leg, maar dan krijg ik de uitschuifbare stock maar 1 stand ingeklapt, niet verder.....
Hebben ze me dan toch de verkeerde accu verkocht ?
Klepje
Nog een gek iets, als ik de accu aansluit, en ik haal de trekker over, springt het klepje aan de zijkant open...
Ik neem aan dat dat ook niet hoort te gebeuren ?