M8878 Golden Eagle shotgun ervaring?

Assault Captain

Well-Known Member
12 jan 2017
49
8
Trophies
4
Hallo iedereen,

Is er iemand of meerdere mensen die ervaring hebben met deze shotgun van Golden Eagle?

strzelby-asg-gazowe-strzelba-m8878-zasilana-green-gazem-black-golden-eagle-377373(12-2).jpg

Ik zou er graag eentje willen kopen maar ik vraag me af hoe gevoelig het gas vul valve is voor lekken? En als het al lekt wat dan te doen?

Verder lees ik bij de reviews van Taiwangun dat de mlok front grip het niet toe laat om er wat op te monteren... naar het schijnt zou de mlok bevestigings bouten te kort op de under barrel zitten waardoor je niet goed je shotgun kunt doorladen?

Alvast bedankt voor de reacties 👍
 
Ik ben, net zoals jij, nog in de orientatie-fase voor zo'n soort shotgun.

Ik kom op internet enkele meldingen tegen dat de Golden Eagle shotgun wel eens gaan lekken, maar men wijst dan niet specifiek naar de valve.

Durf het dan ook niet goed te zeggen, helaas.
 
ik heb vroeger een spring shotgun gehad van Cyma die deed het eigenlijk altijd super goed.

Maar toch lijkt het me leuker spelen met een shotgun op gas en ik vind dit model gewoon heel leuk.

Ik kan hem altijd nog terug sturen naar taiwangun als er problemen zijn (niet de eerste keer dat een replica terug word gestuurd) maarja ook weer een gedoe natuurlijk.