Mac11 GBB schiet door

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey!

Ik heb een 2de hans mac11 op het oog van WE. Hij heeft alleen het probleem dat hij bij semi en full auto nog wel eens wilt doorschieten. Totdat hij leeg is.. wat kan hier dr oorzaak van zijn? En is het t waard om dit zelf te repareren? Ik dacht zelf aan een valve die niet meer dicht gaat, waardoor dus al het gas+BB's worden door geschoten!

Alvast bedankt!
 
Zal ergens een sear of hamer zijn die niet reset en daardoor blijft cyclen. Tijd voor google en groepen om daar achter te komen.
 
Klinkt inderdaad eerder als een sear of hamer probleem. kan opgelost zijn met een goede schoonmaak/smeerbeurt. Is er echter echt iets kapot kun je net zo goed een nieuwe kopen.
 
Klinkt inderdaad eerder als een sear of hamer probleem. kan opgelost zijn met een goede schoonmaak/smeerbeurt. Is er echter echt iets kapot kun je net zo goed een nieuwe kopen.

Oke, ik denk dat ik hem voor 30 euro kan hebben. Dus dan ben ik bereid dat risico wel te nemen, maar ik zal voor de zekerheid nog even op internet rondkijken. Misschien dat het een bekend probleem is.

Alvast bedankt!