Magazijn past niet (soort van)

Jeroen_M

Active Member
8 nov 2016
26
6
Trophies
7
Hey allemaal!

Ik heb laatst 2 midcaps aangeschaft (merk: G&P) voor m'n Specna Arms SA-B06.
Er zat 1 high cap bij die goed past (eerder iets te los dan te vast), maar de 2 midcaps passen amper.
Ik moet ze echt erin forceren, en het eruit halen gaat ook met aardig wat moeite.
Alleen kan ik niet echt zien wat er aan de buitenkant anders is qua vorm/dikte vergeleken met de highcap.

Misschien heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Hij feed trouwens wel en het laatste stukje gaat ook gewoon soepel.

(had wss beter specna arms mags kunnen kopen :P whoops)

Laatst bewerkt:
Heb je schuurpapier thuis? Misschien helpt het om er voorzichtig wat af te halen met schuurpapier?

EDIT: Als hij wel goed feed en alleen problem geeft met er in/uit zou ik niet teveel veranderen :)

Zal wel te maken hebben met andere dimensies, G&G mid caps zitten ook heel strak in de meeste m4 magwells zelf van g&g zelf. Als je nog goedkope mid caps zoekt, de ares midcaps zijn goed en niet duur. Je moet alleen van de look houden.

Heb je schuurpapier thuis? Misschien helpt het om er voorzichtig wat af te halen met schuurpapier?

EDIT: Als hij wel goed feed en alleen problem geeft met er in/uit zou ik niet teveel veranderen :)
yup, heb ik vast nog ergens liggen, eerst ga ik nog even kijken of ik ze eventueel terug kan doen (:
Zal wel te maken hebben met andere dimensies, G&G mid caps zitten ook heel strak in de meeste m4 magwells zelf van g&g zelf. Als je nog goedkope mid caps zoekt, de ares midcaps zijn goed en niet duur. Je moet alleen van de look houden.
Deze zijn van G&P, geen G&G ;)

Heb helaas ook nog niet midcaps kunnen vinden van Specna Arms zelf :c (bij gunfire.pl zijn ze helaas ook out of stock)

Deze zijn van G&P, geen G&G ;)

Heb helaas ook nog niet midcaps kunnen vinden van Specna Arms zelf :c (bij gunfire.pl zijn ze helaas ook out of stock)

Weet ik wel, maar dacht gaf een ander voorbeeld van mags die ook niet altijd goed passen XD. Ik heb naast de amoeba mid caps ook niet echt andere goeie aanraders qua mags :|

De amoeba mags gaan als een tiet bij de meeste idd. Qua feeding en hoe ze in de replica passen. Bij mijn Dboys ook allerlei soorten geprobeerd, het ene past wel en het andere past niet. Is geen peil op te trekken jammer genoeg.

Als je ze nog hebt probeer ze terug te sturen en kijk naar een ander merk :( Of idd een klein beetje er af schuren?

G&G mags schijnen ook erg goed te zijn. Beetje pricy, maar daar is de kwaliteit dan ook wel naar.

De amoeba mags gaan als een tiet bij de meeste idd. Qua feeding en hoe ze in de replica passen. Bij mijn Dboys ook allerlei soorten geprobeerd, het ene past wel en het andere past niet. Is geen peil op te trekken jammer genoeg.

Als je ze nog hebt probeer ze terug te sturen en kijk naar een ander merk :( Of idd een klein beetje er af schuren?

Door het meerdere keren erin en eruit halen van de mags ben ik bang dat ze niet meer goed genoeg eruit zien voor t terug sturen :p Dus ik ga denk ik maar wat weg schuren oid.

Dit zijn de 2 mags (High cap boven, mid onder)

De High cap mag is het origineel, die net iets te los zit misschien zelfs, en de mid cap is dus van G&P, maar de formaat etc ziet er aardig het zelfde uit.
Nou denk ik dat ik de voorkant van de mag iets ga schuren, omdat dat tegen het "hobbeltje"(ofzo?) komt wanneer hij in de replica gaat.
Het zijn metalen mags trouwens ;) En ik vind die stijl wel nice bij de m16, maar ik kan niet zo'n model van Amoeba vinden oid. :(