Maple leaf upgrade set past niet in outer barrel

Prinzie

Well-Known Member
28 mei 2018
188
91
Trophies
10
Hi iedereen,

Ik heb zelf aflopen week mijn upgrade set binnen gekregen van Maple Leaf (inner barrel, hop up, hop up wheel en de bijbehorende bucking) voor mijn Elite Force 1911 TAC Edition.

Nu loop ik tegen het probleem aan dat de stock hop up chamber een stukje kleiner is dan de Maple leaf hop up chamber, dit resulteert ook in het probleem dat mijn upgrade set van Maple Leaf dus niet lekker in mijn outer barrel past (ik denk dat ik aan beide zijde een millimeter meer ruimte nodig heb)

Is het nu gewoon het makkelijkste om mijn outer barrel wat bij te vijlen? Wellicht een nieuwe after market outer barrel nodig? Zodat mijn Maple leaf set wel past? Of heeft iemand hier toevallig al hetzelfde probleem ervaren op een soortgelijke replica? Ben zeer benieuwd naar hoe jullie dit zouden oplossen.

De hop up is gemaakt voor een TM/KJW of WE replica, niet voor een KWC, mogelijk dat het met een hoop vijlen past, maar waarom gewoon niet de stock chamber gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: Maffo
Dus jouw advies is gewoon om de inner barrel, bucking en hop up wheel over te zetten naar de stock hop up van KWC? Deze past natuurlijk zonder enig probleem. Ik zal het vanavond proberen!

Heb vanavond geprobeerd de oplossing van @Rebelattack in elkaar te klikken, echter past eigenlijk niks in de stock hop up van KWC, behalve de hop up wheel van Maple leaf. De rest krijg ik niet goed vast in de stock hop up helaas.

Ik ben vervolgens maar aan het vijlen geslagen om te zorgen dat mijn Maple leaf set gewoon in mijn outer barrel past. Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat mijn outer barrel met 1,5cm uit mijn replica steekt. En wanneer ik mijn slede op mijn replica probeer te schuiven de hop up van Maple Leaf ook blijft hangen en niet verder de slede op wilt, de slede lijkt net een mm te smal voor de hop up.

Ik begin een beetje te twijfelen of deze set up überhaupt wel mogelijk is op een KWC. Ik zit er niet op te wachten om de gehele slede te gaan bewerken.