Martijn stelt zich voor

sherlockzor

Well-Known Member
12 apr 2018
571
327
Trophies
15
Hey iedereen,

Ik ben Martijn, 26 jaar en ben eigenlijk een belg maar ik speel regelmatig in Nederland en met nederlandse orgas in België.

Zelf speel ik nu net iets meer dan een jaar airsoft en heb eigenlijk al teveel replicas gehad.
Mijn huidige replicas zijn een Krytac LVOA-S (waar ik aan begonnen ben met sleutelen en daar zijn ze echt niet voor gemaakt vind ik, maja ze zijn goed uit de doos moest er maar van af blijven), een Cyma cm352 short version de springer (vooral als backup maar super leuk ding), een cyma CM 048 (ak 74 vfc style, droom voor te techen in vergelijking met de krytac, gaat zo makkelijk uit elkaar!) en een cybergun fiveseven.

Ik ben dit forum gejoined voor meer te leren ivm techen en ook omdat ik meer wil spelen dan de huidige groep mensen waar ik nu mee speel en dan is het toch leuk als je op voorhand wat mensen weet die je mee op sleeptouw willen nemen!

Welkom op het forum Martijn. Ik kom zelf van de andere kant van de maas. Geleen om precies te zijn. Aanstaande zondag zijn we ( een deel van het forum ) te vinden bij airsoft unlimited in landgraaf. Ik ken nog niemand persoonlijk dus dat gaat zondag wel gebeuren denk ik.