Matthew - Goeiedag!

Matt0172

New Member
4 aug 2016
1
0
Trophies
1
Goeiedag,

Ik ben Matthew, 19 jaar oud en woon in de omgeving Leiden. Ik zit nu al ongeveer een half jaartje bij de NABV en ben helemaal verliefd geworden op Airsoft. Ik heb daarom al best snel mijn gear aangeschaft en een paar beginnende skrims meegelopen. Alleen doordat ik geen rijbewijs heb, is het organiseren van een skirm nog best lastig.

Ik heb intussen een CQB meegelopen, en meerdere outdoor skirms waar ik zelf de voorkeur aan geef. Dit heeft natuurlijk ook te maken dat mijn replica een grote barrel heeft en dus ook niet echt lekker speelt indoor.

Jammer genoeg sta ik nu al een tijdje stil met Airsoft sinds mijn airsoft maat een motor ongeluk heeft gehad, en beide replica's kapot gingen. Ik zelf heb alles over voor een leuk dagje Airsoft, dus een uurtje in de trein om opgepikt te worden, is voor mij geen probleem.

Mijn replica:

- M4 GC Raider-L (Al Drie keer terug gestuurd voor magazijn problemen)

Volgende week staat een trip geplanned naar QTAC om hopelijk de replica problemen te kunnen oplossen en natuurlijk de laatste stukjes gear te kopen!

Verder heb ik nog een paar vragen.

- Wat is een goeie plek om een team/squad te vinden?
- Zijn er toevallig mensen nog opzoek naar een extra team lid die dit toevallig lezen;)?
- Ik ga binnenkort een sidearm aangeschaffen, alleen ben ik al gauw geneigt om voor de Glock te gaan, maar welke side arms raden jullie aan, naast de Glock/M9?

Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op de skirm :wink:

Welkom op het forum! En naar dat jullie beider replica's kapot zijn gegaan :(
Voor een team kan ik je een Facebook groep aanraden: Airsoft team gezocht!
Daar heb je binnen 5 minuten een team. Een leuk team daar om aan te raden is Gaijin Ichizoku. Daar ben ik ook kort lid van geweest tot mn huidige team weer levend werd. Hele leuke gasten door het hele land en geen vaste verplichtingen.

En een glock als sidearm is prima. Ik heb zelf een glock 19 en ben er helemaal verliefd op.

Hey welkom!

@Ome_Philip en ik komen zelf ook uit Leiden! Leuk om iemand in de buurt te zien op het Forum!

Mocht je ooit een keer mee willen naar een skirm met ons(team) laat maar weten dan kan je mee rijden!

Mocht je vragen hebben vraag maar raak! Weet meer van snipers dan van aeg maar kan altijd proberen je te helpen ;)

Heb zelf ook een glock 19. Schiet leuk, magazijnen zijn rommel (WE) heb er 4 versleteb in 4 skirms...

Welkom!

Zoals @bvdzeeuw al zei, komen wij uit omgeving Leiden, Leiderdorp voor mij.

Ik heb helaas (nog) geen verstand van AEG maar wil altijd helpen.

Wat side-arms betreft heb ik een KJW M9 gbb en dat ding is top, ik ben lingshandig en de m9 is makkelijk om te zetten tot lefty en ik heb nog geen enkel magazijn of ander soort probleem gehad. ik kan je deze zeker aanraden.

Kijk ook eens naar de 1911 als je iets anders dan een glock of m9 wilt.

Welkom Matthew. Verliefd op airsoft klinkt bekend. Vandaar mijn regelmatig terugkerende welkomstopmerking "verslaving gegarandeerd" ;-)
Ben zelf RotterdammerT, dus meerijden is een mogelijkheid als we naar eenzelfde skirm gaan.
Sidearm? Heb zelf twee 1911's (new model van WE op green gas / classic model van KWC op CO2) en een 226 replica van WE op green gas. Totaal verschillend gevoel in gebruik. Weet niet wat voor jou het prettigste is, maar zou willen aanraden om de verschillende modellen uit te proberen on te kijken wat je zelfs het fijnst vindt.

Welkom op dit mooie en gezellige ACN forum.

Volgens mij wordt je al meteen weer goed geholpen hier (en dat, moet ik zeggen, is ook wel typisch voor dit forum).

Oh trouwens @Ome_Philip : las dat je een lefty was met een M9 en die omgezet had naar linkshandige bediening. Red me tegenwoordig aardig met rechtshandige replica's maar zou wel graag willen weten hoe je die M9 omgezet hebt. Kun je mij daarmee helpen?

Welkom om deze verzamelplaats van verslaafden :#

Woon zelf in Den Haag dus Leiden is niet te ver weg. Misschien kunnen we een keer samen rijden (als ik hopelijk deze maand mijn rijbewijs haal)

Ben zelf wel meer een CQB fan, zaterdag met 12 man naar Airsoftinc in Den Haag.

Jorst;24618 zei:

Woon zelf in Den Haag dus Leiden is niet te ver weg. Misschien kunnen we een keer samen rijden (als ik hopelijk deze maand mijn rijbewijs haal)

Leuk om te horen, post jij meestal in het "Skirm" gedeelte als je weg gaat?

* Misschien haal ik wel een SMG voor indoor, dat zal stukken leuker spelen dan een large M4

Ik ga meestal last minute met mensen mee. Of ik sluit aan bij een groep. Meestal airsoftinc en daar is 16 man de max.

Buiten nog niet in Nederland geskirmd ivm ontbreken rijbewijs, maar zodra die er is wordt het ghosttown (45 min rijden) en balls and arrows (woont mijn neef vlak bij)

Speel binnen met een M4 en een simpele sidearm en gaat daar goed.

Hey welkom, de meeste vragen zijn al beantwoord zie ik.
Maar om op de side arm terug te komen ik bezit een desert eagle en een sig p226 beide van Tokyo Marui . Ik vind ze beide geniaal alleen heeft de sig wat handigere holsters te koop.

Jorst;24618 zei:

@Jorst: staat ook nog op mijn verlanglijstje om eens naar Airsoftinc te gaan. Maar kom zaterdag pas terug van vakantie, dus dat zal op een latere datum moeten plaatsvinden.