Mauw alias Maurice

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mauw
  • Startdatum Startdatum

Mauw

New Member
6 apr 2018
1
0
Trophies
1
Hej hoi,

ff snel voorstellen.
Ik ben Maurice door veel vrienden en bekende eerder bekend onder MauW.
Woon in Hoensbroek en ben mij aan het oriënteren in de wereld van airsoft.
Overige hobby's sporten/info: krav maga ( sinds kort mee gestopt), motorcross ( ook mee gestopt), Dodge Ram Hemi 4x4 ( nou die hebben we dan wel nog ;) , eigenaar van een Reclamebureau.

Zag via een zoek server op google dat er vanalles staat te gebeuren in Landgraaf, dus denk dat ik maar snel eens wat speelgoed ga inslaan bij unit13.

Ben zeer benieuwd wat er zoal hier te vinden is aan info etc.

Groet Maurice

Welkom Maurice, kijk eens in de beginnerhandleiding onder aan mijn bericht voor heel veel handige info. Mocht je nog vragen hebben , stel ze gerust.

Welkom Maurice. Gelukkig voor je is unit 13 niet ver weg. Heb je al eens gespeeld? Meld je daar aan en huur een kit. Als je dan daarna spullen gekocht hebt (na je nabv pas natuurlijk) heb je natuurlijk in landgraaf ook een heel vet nieuw veld. Wat dat betrefd hebben we hier in de buurt best wel geluk. In weert ligt ook een schijnbaar mooi veld en we zijn van hieruit zo in belgie. Keuze genoeg.

Welkom Maurice. Gelukkig voor je is unit 13 niet ver weg. Heb je al eens gespeeld? Meld je daar aan en huur een kit. Als je dan daarna spullen gekocht hebt (na je nabv pas natuurlijk) heb je natuurlijk in landgraaf ook een heel vet nieuw veld. Wat dat betrefd hebben we hier in de buurt best wel geluk. In weert ligt ook een schijnbaar mooi veld en we zijn van hieruit zo in belgie. Keuze genoeg.

Hier ook iemand uit Limburg die net gestart is.
Waar in landgraaf ligt er een veld?
Groeten Tim