Max aantal replicas

tYHI35j.jpg

@Valmijaan, ik ben begonnen met een Marpat set nadat ik Video Game Highschool ben gaan kijken. Films en games zijn goede bronnen imho.

• Leuk
Waarderingen: Foodie88
Als ze op je schieten draai je je om... Weapon Hit! Weapon Hit! Weapon Hit! Weapon Hit!

• Leuk
Waarderingen: Valmijaan
@Boudewijn met jou postuur zou jij dat ook wel mee kunnen zeulen, en jou kennende zou je het nog willen ook :D

tYHI35j.jpg

@Valmijaan, ik ben begonnen met een Marpat set nadat ik Video Game Highschool ben gaan kijken. Films en games zijn goede bronnen imho.

Ik ben ook voor marpat aan het gaan als eerste outfit, video game highschool ken ik nog niet denk zal thuis eens googlen.
En als je goeie marpat gloves tegen komt geef mij effe een pb want kan ze nergens vinden

max aantal *replica's *is altijd:
X(aantal *replica's *nu in bezit)+1=Z(hoeveel *replica's *waarbij je vrouw je verlaat)-1

*edit mod*

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan en Foodie88
Haha Maple.

Wel even een kleine tip, wij noemen replica´s geen wapens. Dat zijn ze namelijk niet. We noemen ze 'replica's' of 'airsoft apparaten'.

max aantal replica's is altijd:
X(aantal wapens nu in bezit)+1=Z(hoeveel replica's waarbij je vrouw je verlaat)-1

Hahha heb je quote aangepast maar goed gevonden;)
Voor nu dus geen probleem want mijn vriendin wil me een Vfc scar-l als verjaardag cado geven :p

Pas maar op dat ze 'm niet op je gebruikt, Valmijaan.. ;-) Je weet het nooit he, met die vrouwen..