Me eigen even voorstellen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pek
  • Startdatum Startdatum

Pek

New Member
14 jan 2015
1
0
Trophies
1
Heuj!

Ik ben Pek. Sommige van jullie hebben me misschien wel een zien rondhuppelen met een zwarte patch met witte letters erop. Sommige van jullie kennen me misschien via tactische gamesessies. Verder ben ik Manuel, een 21 jarige jongeman welke vanaf Augustus 2013 actief is binnen de Nederlandse airsoft. Ik kom uit Appingedam, Groningen en speel vooral met m'n eigen team (HAG). Op het moment heb ik de stap gezet om naast reguliere skirms, ook te gaan Milsimmen. Verdere hobbies zijn Serious Gaming, en roleplayen (Dan heb ik het niet over MMORPG's, maar meer over Pen & Paper D&D styled roleplay).

Op het moment heb ik een Cyma007 M4A1 en speel ik in DPM camo aangevuld met een Tan platecarrier. Om even een beeld te schetsen:

34njtyq.jpg

Zijn er verder nog zaken waar je het antwoord op wilt? Drop gerust een reactie!

HEUUJ! D&D! Dat heb ik ook nog gedaan toen ik 14/16 was. D&D 3.5

Welkom op ons forum! Leuk dat je hier even langs komt :) Toffe gear heb je aan die foto te zien! mooie set :3

Heb je al een milsim game gedaan? 

HEUUJ! D&D! Dat heb ik ook nog gedaan toen ik 14/16 was. D&D 3.5

Welkom op ons forum! Leuk dat je hier even langs komt :) Toffe gear heb je aan die foto te zien! mooie set :3

Heb je al een milsim game gedaan? 

Thanks voor het welkom! Alhoewel ik niet specifiek DnD speel (Heb het niet zo op de setting :P) ben ik wel actief op verschillende RP sites/servers/whatever. Al zeg ik Pen & Paper, bedoel ik eigelijk meer de Text RP variant op het internet, waar eigelijk dezelfde regels gelden.

Thanks! Ik ben nog wat aan het experimenteren met wat zaken. Maar heb de loadout nu dusdanig aangepast om specifiek een Engineer rol te gaan spelen binnen MilSim. Ik heb nog niet aan een echte MilSim meegedaan, ben ook maar een student ICT welke niet al het geld van de wereld heeft. :P

Welkom Pek!

Gave Loadout! Welke platecarrier heb je?

En zie ik nou dat je je replica geverfd hebt? Heb je daar nog misschien wat extra foto's van? :D

Welkom Pek! Gave Loadout! Welke platecarrier heb je? En zie ik nou dat je je replica geverfd hebt? Heb je daar nog misschien wat extra foto's van? :D

Danku!

Ik heb een Tan Bulle MOLLE RACV Releasable Armour Vest (http://www.flecktarn.co.uk/sdtmb5nx.html. Op het moment is m'n AEG weer zwart omdat ik over ga stappen op een Dboys 416. De Cyma staat dus in de verkoop, kan je er geen meerdere foto's van geven op het moment :P

Welkom Pek op ons forum.

Provincie Greuningen he?

Das een pittig stukje rijden voor je naar de meeste airsoftlocaties.

Ik heb net 2 dagen mijn eerste Cyma binnen,een Mp5,en verbaas mij over de kwaliteit voor de prijs die men ervoor betaald.

Ben jij ook zo tevreden met jouw replica?

Geen issues ermee gehad?

<blockquote>Welkom Pek! Gave Loadout! Welke platecarrier heb je? En zie ik nou dat je je replica geverfd hebt? Heb je daar nog misschien wat extra foto's van? :D

Danku!

Ik heb een Tan Bulle MOLLE RACV Releasable Armour Vest (http://www.flecktarn.co.uk/sdtmb5nx.html. Op het moment is m'n AEG weer zwart omdat ik over ga stappen op een Dboys 416. De Cyma staat dus in de verkoop, kan je er geen meerdere foto's van geven op het moment :P

</blockquote>

Ah! Het model met de PEQ battery box? Mooi ding. Zat zelf ook maar deze kijken als eerste replica alleen ben niet zo'n fan van die battery boxjes. Wellicht verandert mij mening hiernaar ooit nog. Aangezien het een mooi ding is voor de prijs.

Welkom Pek op ons forum.

Provincie Greuningen he?

Das een pittig stukje rijden voor je naar de meeste airsoftlocaties.

Ik heb net 2 dagen mijn eerste Cyma binnen,een Mp5,en verbaas mij over de kwaliteit voor de prijs die men ervoor betaald.

Ben jij ook zo tevreden met jouw replica?

Geen issues ermee gehad?

Bedankt! Haha. Klopt! Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst verder ben gekomen dan Bunker Hill. Ik ben daarintegen wel weer vaste klant op D19 in gasselte, waar ik regelmatig skirm. Gelukkig is dat maar 45 minuten rijden, dus is dat makkelijk haalbaar.

Ik heb er gemengde gevoelens over. In het begin is het inderdaad een solide replica welke wel tegen een stootje kan. Nu ben ik zelf een van de minder voorzichtige types tijdens het spelen, en dan dus regelmatig spring, val, duik en dat soort atributen. Ik kan je vertellen dat je AEH dan sneller kuren gaat krijgen dan wanneer je voorzichtiger speelt.

Ah! Het model met de PEQ battery box? Mooi ding. Zat zelf ook maar deze kijken als eerste replica alleen ben niet zo'n fan van die battery boxjes. Wellicht verandert mij mening hiernaar ooit nog. Aangezien het een mooi ding is voor de prijs.

Ik ga zelf voor het model zonder de PEQ box. Vind het van nature gewoon oerlelijk, en heb veel liever me batterij in de buttstock. :P Zodra ik hem heb, gooi ik gelijk een Magpull MOE stock erop.

<blockquote>Ah! Het model met de PEQ battery box? Mooi ding. Zat zelf ook maar deze kijken als eerste replica alleen ben niet zo'n fan van die battery boxjes. Wellicht verandert mij mening hiernaar ooit nog. Aangezien het een mooi ding is voor de prijs.

Ik ga zelf voor het model zonder de PEQ box. Vind het van nature gewoon oerlelijk, en heb veel liever me batterij in de buttstock. :P Zodra ik hem heb, gooi ik gelijk een Magpull MOE stock erop.

</blockquote>

Wacht is er een Dboys 416 ZONDER die lelleke PEQ box? Link alsjeblieft! Want dan is het een heel ander verhaal. 

<blockquote>
<blockquote>Ah! Het model met de PEQ battery box? Mooi ding. Zat zelf ook maar deze kijken als eerste replica alleen ben niet zo'n fan van die battery boxjes. Wellicht verandert mij mening hiernaar ooit nog. Aangezien het een mooi ding is voor de prijs.

</blockquote>

Wacht is er een Dboys 416 ZONDER die lelleke PEQ box? Link alsjeblieft! Want dan is het een heel ander verhaal. 

</blockquote>

http://gunfire.pl/product-eng-1152194525-BI-8001-carbine-replica.html?text=BI-8001

There you go :P