Meer leden uit de omgeving van Brabant?

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo Airfsofters,

Zijn er toevallig meer leden uit de prachtige provincie Brabant?

Wellicht iets om te carpoolen bij evenementen of dergelijke?

Ik hoor het graag. 

Met vriendelijke en sportieve groet,

Manders

Mijn excusses voor deze post, Mijn PC liep vast tijdens het typen en zo te zien heeft ie het bericht te vroeg gepost.

Ik heb het bericht opnieuw getypt en gepost.

wederom mijn excusses voor dit vage bericht

Gr. Paul Manders

Hahaha ik zat al te denken, ken ik iemand die yannick heet en uit Uden komt? XD

In ieder geval aangenaam @yannick

Welkom Paul,

Ik kom uit Den Dungen en ken ook nog iemand uit Veghel die net met airsoften is begionnen.

Veldhoven, tevens welkom Paul op dit mooie forum. Je kan altijd meerijden maar ik kan helaas vaak maar 1 x per maand

Welkom Paul!

Kom uit Hellevoetsluis, Zuid-Holland-Zuid. Zo te zien niet echt in de buurt! Geen idee hoe lang het rijden is, eerlijk gezegt.

Hallo allemaal,

Leuk om te zien dat je al zo snel op dit "inderdaad leuke forum" reacties krijgt.

Zodra ik mijn gear compleet heb zal ik dit op dit forum vermelden om zsm aan een skirm deel te nemen. Wellicht kunnen we dan carpoolen of iets dergelijks.

Welkom Paul! Veenendaal hier (tussen Utrecht en Arnhem ;) Ik ben wel vaak in Den Bosch, voor vrijdagavond en hele weekend skirms kunnen we dan altijd kijken voor een carpool :) 

@donz, Fijn om te weten. Zal het onthouden voor toekomstige skirms

Heey

Ik kom uit Helmond werk zelf in veghel dus uden is ong 20 min tot 30 min rijden hier vandaan.

Als ik ergens ga spelen kom ik er meestal wel langs of dicht in de buurt. Om bij de a 50 of a 2 te komen.

Dus als je gaat beginnen laat dan zekker iets weten. ;) michien nu ook al voor andere mensen die er intressen in hebben aangezien ik er nu genoeg mensen in de buurt zie posten.

Welkom hier.

Kom zelf uit Milheeze, wat vlak boven Deurne ligt (ook in de buurt dus)

Hallo @cramble,

Meestal wanneer ik ga skirmen moet ik direct de A50 op dus kans bestaat wel dat we een keer kunnen carpoolen vanaf mijn huis zeg maar.

Goed om te weten, alvast bedankt.

@Hogader, ahaa het pitoreske Milheeze, ook lekker dicht bij. Dus ook carpool mogelijkheden.

Altijd goed om te weten. 

@manderspaul Heey moeten we zeker doen als we toch naar de zelfde skrim gaan scheeld mooi kosten.

@Hogader Milheeze zeker bekent en dicht bij.

Ook nog meer uit Veldhoven enzo je ziet toch dat er nog redelijk wat mensen in de buurt wonen. Wat makelijk kan zijn als er mensen naar de zelfde skrims etc gaan.

Doron, misschien kunen we dan een keer kijken om te gaan carpoolen? Ik wil ook graag veel gaan airsoften, maar om telkens in mijn eentje naar bijv. Lelystad te rijden is ook een beetje overdreven.