Met de deur naar binnen vallen.

DutchB4k

Member
5 jun 2015
5
2
Trophies
2
Hallo mijn naam is walter.

Mijn nick name is Dutchb4k maar ik hoor vaker bak.

Ook heb ik dislexie dus dat zal je wel merken.

Maar nu veder over het airsoften.

Speel al airsoft voor bijna een jaar en ben in de sport gekomen door een obsessie met vuurwapens die ik gekreegen heb door de combo van mijn nieuwsgierigheid en technische achtergrond.

Ik weet dus best wat over real steel wapens natuurlijk niet alles maar vaak genoeg om soms dik te facepalmen.

Maar gelukkig niet altijd, mensen in de nederlanse airsoft zijn eigelijk redelijk open en vrij gezellig om mee te praaten.

Iets dat ik de wereld van gamen jammer genoeg ver te vinden is.

Zodoende heb ik gereageerd op een youtube filpje van ACN over het simple vershil tussen een AK47 en AK74.

Veder probeer ik veel fysieke training in mijn airsoft te proppen omdat ik een tijd niet echt meer aan sporten doe en zodoende alles uit me dagelijkse fietsen mot haalen.

Hoogerheide  is waar ik woon wat voor mensen die het nie weeten vlak bij Bergen of zoom en Roozendaal ligt.

Niet de beste plek om airsoft naast de deur te hebben maar veel is voor ``mij `` met de fiets goed te doen.

Wouw heeft een airsoft shop net tussen Roosendaal en Bergen op zoom dus daar ben ik al snel even langs wat erg handig is als je snel wat BB en dat soor spull nodig heb.

In het begin speelde ik veel in ghost town airsoft in oude-tonge waar ik dan met de fiets heen ga.

Is wel net op het rantje van wat te doen is met de fiets maar ik will met airsoft ook een deel fysieke training doen dus mooi mee gepakt.

Jammer is wel dat ik er vooral door mijn werk een tijd niet meer geweest ben,  maar ik wil dit weekend probeeren me noch in te plannen.

Mooi weer mag ik niet klaagen op de fiets.

Hopelijk zie ik snel mensen van hier en kunnen we een potje airsoft speelen.

Welkom op dit forum, ben zelf nog nieuw ( en nog net te jong), hopelijk tot snel

Welkom op het Forum.

dat je Dyslexie hebt maakt niet uit, als we maar begrijpen wat je schrijft

See you on the Field!

Welkom Dutchb4k op het forumvan ACN, Misschien eens rond kijken want volgens mij komen er nog meer mensen bij jou uit de buurt.dan kun je altijd iets afspreken om te carpoolen.

See You On The Battlefield,

Arjan

Hallo Walter, 

Welkom op dit forum. 

Lekker dat je op de fiets naar je events toe kunt, ik moet eigenlijk altijd de auto pakken.

Wie weet tot ooit op het veld en veel plezier in deze nobele sport.

P.s. dat dyslexie valt wel mee, en je bent vast en zeker niet de enige hier. Ik schrijf zelf ook nog wel eens "Kat" met een "u". :D

Hey Dutch! 

Awesome! Dat weet ik nog wel ja haha! 

Ghost-Town is best een leuk veld ja! Tof dat je daar gewoon relaxed op de fiets heen kan haha! 

Ja dat fietsen, ik ben veel fietsen gewend dus voor mij makkelijk en goedkoop.

Moet je maar eens vragen bij de eigenaar van ghost-town of bij de mensen reload airsoft wat overgens nu QTAC tactical equipment is.

Die stonden raar te kijken toen ik atwoord gaf op de vraag gaf "hoe ver is het fietsen van hier naar Hoogerheide?"

Met het antwoord van 45km kreeg ik na het 2de bezoek net voor dat ik naar huis ging een blikje drinken aangeboden.

Dat laat maar zien dat er Toffe gasten zijn bij ghost-town.