Mezelf even voorstellen

Joel

New Member
11 mei 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,


Mijn naam is Joel, ben 24 jaar en woon in Veghel. 


Recent ben ik in aanraking gekomen met airsoft via het internet. Met enige regelmaat sta ik wel ergens op een paintball baan maar ik ben toch opzoek naar iets anders, iets nieuws en iets beters. 


Airsoft lijkt mij echt super tof en wil dit graag een keer in het echt mee gaan maken. liever vandaag nog dan morgen als jullie begrijpen wat ik bedoel! 


Wat is de beste manier hiervoor?


Hopelijk tot snel ziens!


Gr,

Joel Krediet
 
Hoi Joel en welkom op ons forum.


Je kan je bij sommige organisaties aanmelden en dan als introducee en met een huurkit het veld ingaan om eens te proeven aan de sport.


Ook organiseren wij wel eens introducee dagen.


Die worden in ons agenda systeem weergegeven.


Daar kan je dan ook op inschrijven als we nog ruimte hebben.


Hou dus dit forum goed in de gaten.
 
Hey Joel! 



Inderdaad zoals Vladimir zegt, zelf ergens huren of aanhaken bij een introducé dag van ons. Die zal waarschijnlijk rond september zijn we hebben er net één gedaan. Balls and Arrows, Veluwe Airsoft en 3Division hebben huurkits en zijn prima locaties om te proeven aan airsoft! 


Hoe heb je gepaintballed? Ik begrijp dat er een paar vormen zijn zoals speedball en woodsball? 
 
Hallo Joel,


Allereerst welkom op dit te gekke forum.


Ik kom zelf uit Uden, dus we zijn praktisch buren.


Wellicht kunnen we ooit carpoolen als we naar dezelfde skirm gaan.


 
 
Hoi @Joell,


gezellig al die brabanders hier,ik ben van orgine limburgse,maar woon in Den Helder


welkom by het leukste Airsoft-forum/club van heel de EU,


ik ben de Wederhelft van Vladimir,


hier kan je met al je vragen tips terecht,en je krygt ook altyd goed en eerlyk advies,


En tof van @manderspaul om  mee te kunnen ryden,als meewilt,zorg voor een introducee-pas,by iemand die naar dezelfde skirm gaat,dit omdat je naar myn idee nog geen nabv-pas hebt,


En aangeven by de organisatie of je van een huurkit gebruik mag maken,


Heel veel fun,en hoop je snel een keer in het veld te zien
 
Yes weer iemand uit brabant . Welkom op de beste forum van deze mooie sport Joel. Zelf kom ik uit Veldhoven. See you on the battlefields
 
Topreacties,


Ik heb nog niet echt een idee hoe en wat alles in elkaar steekt..


hoe en waar moet ik die pas aanvragen?


Prima idee paul om een keer de carpoolen! 


 
 
Ik ben van plan morgen (16 mei) naar de open Skrim te gaan bij ball en arrows, wie gaat er nog meer?


 
 
ik zelf ga 23 mei met wat acn leden naar bunkerHill ook een hele leuke locatie
 
Introducépas kan je zelf niet aanvragen maar die moet de persoon aanvragen met wie je mee gaat. OF de organisatie bij wie je een huurkit gaat pakken. Maar dat zal zich inmiddels al gewezen hebben omdat je nu als het goed is aan het skirmen bent ;) 
 
Arjan, 


Als ik dan mee wil kan ik het dan ook uitproberen of wat moet ik daar voor doen? ik zou namelijk wel graag mee willen