Mezelf toch even mengen in dit interessante forum!

Jelte

New Member
25 mrt 2015
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,


Ik ben Jelte, een 18-jarige student en heb al meerdere keren het plezier mogen hebben om een dagje met ACN mee te draaien op skirms. Wat me uiteraard onwijs beviel en wilde me dus ook op het forum even bekend maken, aangezien deze hobby zeker iets is waar ik niet zomaar meer mee ga kunnen stoppen! 


Ik woon momenteel in omgeving Leiden, maar over een maandje of 3 wordt dit Amsterdam.


Ik heb via via kennis kunnen maken met de sport en heb met smart gewacht tot ik ein-de-lijk eens mee kon gaan. Heb nu mn gear compleet, NABV pas is onderweg en wil toch wel zo frequent mogelijk zoveel mogelijk kunnen doen met al die gave spullen! 


Erg veel weet ik nog niet af van het ombouwen en aanpassen van replica's, maar dit is iets waar ik me zeker nog in wil verdiepen, ik hou wel van de technische kant van zaken. Ik zal dus lekker het forum in de gaten houden en hier en daar zoveel mogelijk proberen op te steken.



Met het motto 'the more the merrier' in m'n hoofd hoop ik zoveel mogelijk van jullie ooit nog eens tegen te komen op het veld!


Tot dan!
 
Daar is ie dan eindelijk. We hebben elkaar al een paar keer gezien op de velden. ;)


Welkom ook op het forum Jelte!
 
Wilkommen! Leuk dat je ook even hier je gezicht laat zien <3 ^_^ 
 
Hartelijk welkom Jelte.


"oeps"verkeerd om getypt en nu gecorrigeerd
 
Haha, zo te zien heerst de gezelligheid die ik ken van het skirmen ook hier op het forum, thanks voor het warme welkom!


Voor de geïnteresseerden; ik ben momenteel in het bezit van een G&G cm18 MOD1 als eerste AEG en ik moet zeggen, ik ben zeer over deze AA te spreken! Voor een prima prijs ook een meer dan prima starters-replica. Ik ben nog wel van plan deze te upgraden met, om te beginnen, een precision barrel en een nieuwe hop aangezien ik heb vernomen dat dit de goedkoopste manier is om er net dat beetje extra uit te kunnen halen. 

Daarnaast is er een M3 shotgun replica aanwezig (for shits 'n giggles) en heb ik als pistol replica een KWA m9 op het oog.

Ik heb nog wel wat 'newbie'-vraagjes gerelateerd aan het onderhoud en schoonmaken van replica's en gear en het upgraden hiervan, maar daar zal ik jullie in de toekomst hoogstwaarschijnlijk nog wel eens mee lastigvallen :p


De camo op mn outfit is *drum roll*... Woodland. Dus als jullie me willen vinden, ik ben die gast in het groen.


Ik ben zondag van de partij op de airsoftmarkt bij Balls & Arrows, dus mogelijk zie ik jullie daar! :)
 
KWA M9 he?


Ik denk dat je niets meer verkeerd kan doen bij "el Commandante".


Zelf hebben wij 2 M9 Vertec's.


Blijven in mijn ogen toch de mooiste replica pistols,die Beretta's.
 
@Vladimir


Ja! Ik vind de M9 toch wel het gaafst; lekker zwaar, stoer en voelt stevig aan.

Het "blokje plastic" gevoel van een glock is niks voor mij en nadat ik de KWA PTP van Jan heb vastgehouden wist ik dat al helemaal zeker!


De M9 Vertec heeft een stukje rail voor de attachment van een lampje oid, toch? Dat is mss ook wel erg handig voor CQB. Keuzes, keuzes, keuzes... 
 
Ik heb ook een M9a1, dus met de rail, en met een lampje is het lastig in een holster...
 
@campesteijn


Ojah! Daar moet ik dan ook nog rekening mee houden, heb op het moment een normaal beenholster, geen hard holster, maar daar gaat iets met een lamp ook niet in passen denk ik. Dan zou je em dus moeten inzetten als primary aangezien je em niet kwijtkunt. Dat is dan inderdaad een overweging die je zou moeten maken.


@Sander


Haha, naar een desert eagle heb ik ook al zitten kijken, zo'n bakbeest is wel erg gaaf natuurlijk, but damn wat is dat ding groot. Very impressive, maar naar mijn smaak zelfs net iets té