Mid-range gun met upgrade beter dan een high-end gun?

zelf ben ik voor een midrange replica gegaan en er gelijk wat upgrades in geïnstalleerd:
Specna Arms SA-A20
Modify flat hop
Lonex hop-up
Modify 6,03 inner barrel
Shims
Deans connectoren
Jefftron/Nuke Mosfet

Nu het ik kort een filmpie gezien over een MOSFET
Wat is er een type? Of zijn er meer en die ik zag was plug en play, is dat altijd zo?

En wat zijn Shims

Nu het ik kort een filmpie gezien over een MOSFET
Wat is er een type? Of zijn er meer en die ik zag was plug en play, is dat altijd zo?

En wat zijn Shims

Je hebt een hele reeks, maar je kunt de grootste groep opdelen in programmeerbaar en niet programmeerbaar, waar het verschil vanzelfsprekend is. Beide zorgen ervoor dat je bij gebruik van lipo's en batterijen met een hoge discharge dat de koperen contacten van je trigger contacts niet corroderen en kapot gaan. Het verschil zit dus dat de ene optie heeft tot het in programmeren van dingen zoals andere fire opties voor je selector positions zoals burst, active breaking, battery cut off dus als de batterij te leeg raakt stopt ie, pre-cocking en nog wat features. afhankelijk van de mosfet.

Je hebt hier dan ook weer plug and play en hardwired mosfets, plug and play is meestal gewoon in te pluggen met een connector en geeft je dan wel het programmeer stukje maar hij beschermd dan niet je trigger contacts. Een hardwired zorgt er altijd voor dat je trigger contacts worden beschermd en dit kan zowel een niet programmeerbare als programmeerbare mosfet zijn.

Shims zijn kleine metalen ringetjes van een 0.X mm dik die je aan beide kanten op de assen van je tandwielen doet om te zorgen dat hier geen zijwaartse beweging op zit zonder dat ze stroef draaien, hiermee verleng je de levensduur van je tandwielen omdat deze niet meer onnodig contact maken en dus geen onnodige slijtage ondervinden. Hier is een tutorial met wat meer uitleg Link.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Bedankt voor alle duidelijke en constructieve reacties heren! Heb hier weinig aan toe te voegen maar wilde iig laten zien dat ik het geweldig vind dat er zo gereageerd wordt <3

• Leuk
Waarderingen: Toothpick