Midcaps specna arms

robin97

Well-Known Member
21 jan 2016
275
55
Trophies
7
Ik heb zojuist gunfire gemaild en de metalen midcaps magazijnen waarvan er dan 5 in 1 doos zat, komt pas in mei weer op voorraad.

Nu vroeg ik me af wat dan goeie alternatieven zijn.
-Ongeveer rond de 100-130 rounds
-in de kleur zwart
-het liefst van metaal maar mag ook van stevig polymer zijn.
-het mooste zou zijn een box set maar als 5 losse midcaps bij elkaar niet meer dan 40 euro kosten vind ik het ook goed.

Ik hoop dat er iemand een oplossing/alternatief weet want ben al een tijdje aan het zoeken en ben onderhande de draad kwijt geraakt.

http://www.airsoft-entrepot.fr/accessoires/chargeurs/mid-cap/ares-boite-de-5-chargeurs-m4-mid-cap-amoeba-bk.html

Zoiets?? zit gelijk een handige magpul aan.

@Sander zoiets heb ik al vaker voorbij zien komen.
ben op een of andere manier altijd een beetje bang dat dit soort magazijnen van andere merken, niet goed passen en/of mis feeden

Tja geen idee hoe ze in een specna passen. Zou ik over een week of wat kunnen testen. In mijn tippmann passen ze prima en geen feeding problemen. Gewoon degelijke magazijnen.

Edit :Net ook nog ff in mijn ics l86 gestopt en ook geen problemen.

Maar de keus ligt natuurlijk niet bij mij. Als jij gladde of ander type mags mooier vind dan vallen deze al af. :wink:

want wil ook de sa-b02 halen die jullie aan t testen zijn, en met replicas zoals specna arms is het altijd lastig inschatten.

Denk dat voor 99% van de gevallen de magwells van een M4 redelijk overeenkomen. Anders even googlen of iemand misschien een test heeft gedaan met M4 magazijnen en een specna arms welke er allemaal passen. Oh en verkopen ze deze magazijnen niet bij gunfire anders hun vragen of ze dat even willen testen voor je, mogelijk dat ze dat willen doen als je het bij hun besteld.

heb ze nog niet gezien, kan wel ff mailtje sturen of ze die in het assortiment kunnen krijgen

robin97;20393 zei:
heb ze nog niet gezien, kan wel ff mailtje sturen of ze die in het assortiment kunnen krijgen

Ze verkopen de magazijnen niet los, maar wel de replica die de magazijnen erbij krijgen, weet niet of ze die willen opentrekken waarschijnlijk niet :(.

@Sander die ares amoeba midcaps die jij heb.
Zijn dat de oude of de nieuwe versie.
Want je heb de oude zonder dummy kogels en de nieuwe met dummy kogels.

Je hebt de sportline en de proline. Ze zijn beide even oud en inwendig exact hetzelfde alleen heeft de een fake bullets en de andere niet.
Die met fake bullets zijn daarom duurder.

Ik heb de sportline , zonder fake bullets

Bij Taiwangun hebben ze metalen Mid Cap magazijn, kunnen 150 bb's in. Deze zijn van metaal en volgens mij nu in de aanbieding. 8 euro, per stuk? geloof ik. Deze passen goed in mijn Spacna arms M4 en GG L85.

http://www.taiwangun.com/en/aeg-mid-cap/m4-series-mid-cap-magazine-for-150-bb. Kosten nu 8,84 euro. De eerste keren wel even rustig laden. 10 stuks, ontladen, 20 stukt, etc.