Mijn beurt in het voorstelrondje

Jasper

Well-Known Member
23 jan 2018
84
60
Trophies
7
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jasper, 30 jaren jong en woonachtig in Heemskerk (Noord-Holland).

Al enige tijd loop ik met het idee in mijn hoofd om airsoft op te gaan pakken als nieuwe hobby. Nu het nieuwe jaar eenmaal goed van start is gegaan, lijkt het mij een mooi moment om dit idee ook eindelijk eens uitvoering te gaan geven.

Persoonlijk zie ik airsoft vooral als een goed excuus om weer eens ouderwets buiten te spelen (;)) en bovendien lekker in beweging te zijn. Het is daarmee ook meteen een goede motivatie voor mij om even wat fitter te worden.

Op korte termijn zal ik met een groepje vrienden een eerste skirm gaan doen, waarschijnlijk met een huursetje bij B&A. Puur om zo even de 'feeling' te krijgen van hoe het er nu daadwerkelijk aan toe gaan op het veld. In mijn enthousiasme heb ik toch al het een en ander aan gear aangeschaft (voornamelijk goede protection), puur omdat ik dit eenvoudig niet kan laten.

Als ik de smaak dan eenmaal te pakken heb, dan wil ik zeker doorpakken en mijn NABV aanvragen. Naar verwachting zal ik jullie de komende tijd dan ook veelvuldig bestoken met vele vragen die opkomen bij het beginnen aan nieuwe hobby zoals deze. Dit forum, met een erg behulpzame community, lijkt mij daar de ideale plek voor.

Ik zie er naar uit om nader kennis met jullie te maken en wie weet komen we elkaar snel eens tegen op het veld!

Welkom, het klinkt alsof je een goed plan hebt om te starten.

Welkom! Alle vragen zijn welkom :) Wellicht dat er ook al een aantal in vorige topics beantwoord zijn!

Welkom Jasper,

18 februari gaan er een aantal forumleden naar Balls & Arrows.
Je zou dan gewoon kunnen aanhaken als je wilt.

• Leuk
Waarderingen: Jasper en Camilo
Welkom Jasper! Leuk om 'mede-beginners' tegen te komen op het forum. Ik heb gisteren mijn NABV aangevraagd :)

• Leuk
Waarderingen: Jasper
Welkom Jasper,

18 februari gaan er een aantal forumleden naar Balls & Arrows.
Je zou dan gewoon kunnen aanhaken als je wilt.

Kijk, dat is leuk! Toevallig hebben wij al zondag 18 feb als datum geprikt om te gaan skirmen! Dikke kans dat we elkaar wel zullen tegenkomen dan.

Welkom Jasper! Leuk om 'mede-beginners' tegen te komen op het forum. Ik heb gisteren mijn NABV aangevraagd :)

Goed bezig! In mijn zoektocht naar informatie kwam ik al een aantal keren op topics van jou terecht, dus dank dat je alvast een aantal vragen hebt laten beantwoorden! ;)
Ben je er trouwens al over uit met welke replica je gaat starten? Ik zit zelf namelijk met de Specna Arms SA-B02 in mijn hoofd... ben benieuwd naar jouw overwegingen!

• Leuk
Waarderingen: Leon
@Jasper Cool! Dan gaan we elkaar vast zien.
Zoek maar een paar Russen op daar en dan heb je 90% kans dat je bij een forumlid staat.

Goed bezig! In mijn zoektocht naar informatie kwam ik al een aantal keren op topics van jou terecht, dus dank dat je alvast een aantal vragen hebt laten beantwoorden! ;)
Ben je er trouwens al over uit met welke replica je gaat starten? Ik zit zelf namelijk met de Specna Arms SA-B02 in mijn hoofd... ben benieuwd naar jouw overwegingen!

Leuk om te horen dat je er ook wat aan hebt gehad! Het is echt een super community, ik heb hier al zo veel informatie vandaan.
Gaaf een SA-B02, ik zit ook in dezelfde hoek qua replica. Ik ga zelf 99% zeker voor een Specna Arms SA-A03.

Misschien zie ik je binnenkort een keer op het veld (wanneer ik zelf alles rond heb haha).

@Jasper Cool! Dan gaan we elkaar vast zien.
Zoek maar een paar Russen op daar en dan heb je 90% kans dat je bij een forumlid staat.

Zou zo ver mogelijk bij ze uit de buurt blijven. Voor je het weet duwen ze een AK in je handen en dat moet je niet willen.

Zonder onzin; welkom op t forum! En zou zeker even iedereen opzoeken van het forum hier, kan je gelijk wat replica's vasthouden en testen. Die schieten namelijk net ff wat beter dan een huurkitje ;)