Hallo,
Ik ben sinds kort begonnen met het airsoften.
Onder tussen heb ik al heel wat dump winkels gezien en is mijn kleding voor elkaar.
Als replica heb ik een TM G18C gekocht en omgebouwd naar 7.4 300mAh lipo.
Daar naast heb ik ook al een chronometer gekocht om te zien wat er gebeurd als ik iets verander.
Allen nu ben ik nog hard aan het nadenken aan mijn main replica.
Ik ben al een tijd aan het twijfelen over een TM PS 90 High Cycle.
Alleen op elk forum en in elke review wordt deze replica als CQB neergezet.
Dit snap ik volledig, alleen als ik naar de specificaties ga kijken van deze replica kom ik uit op een range van ongeveer: 37.04-39.79m stock uit de doos.
Nu heb ik ook zitten kijken voor de TM AK102 Next Gen. deze zou stock uit de doos een range van 39.79-42.53m moeten leveren.
Nu is mijn vraag: Denken jullie dat ik die 3 / 4 meter verschil veel ga merken in het veld ?
Ik zou namelijk wat kleins en compackts willen kopen maar niet na 2 skrims spijt hebben dat ik niet gewoon voor een AK, M16 of een Scar ben gegaan.
Ik ben sinds kort begonnen met het airsoften.
Onder tussen heb ik al heel wat dump winkels gezien en is mijn kleding voor elkaar.
Als replica heb ik een TM G18C gekocht en omgebouwd naar 7.4 300mAh lipo.
Daar naast heb ik ook al een chronometer gekocht om te zien wat er gebeurd als ik iets verander.
Allen nu ben ik nog hard aan het nadenken aan mijn main replica.
Ik ben al een tijd aan het twijfelen over een TM PS 90 High Cycle.
Alleen op elk forum en in elke review wordt deze replica als CQB neergezet.
Dit snap ik volledig, alleen als ik naar de specificaties ga kijken van deze replica kom ik uit op een range van ongeveer: 37.04-39.79m stock uit de doos.
Nu heb ik ook zitten kijken voor de TM AK102 Next Gen. deze zou stock uit de doos een range van 39.79-42.53m moeten leveren.
Nu is mijn vraag: Denken jullie dat ik die 3 / 4 meter verschil veel ga merken in het veld ?
Ik zou namelijk wat kleins en compackts willen kopen maar niet na 2 skrims spijt hebben dat ik niet gewoon voor een AK, M16 of een Scar ben gegaan.
Laatst bewerkt door een moderator: