Hallo allemaal,
Velen van jullie kennen mij van dit forum of van de beginnershandleiding. Al heel lang dacht ik erover na om een airsoftkanaal te beginnen over Russische airsoft op Nederlandse bodem en beginnen met airsoft.
Door de omstandigheden heb ik nu de knoop doorgehakt. Ik heb ik de laatste tijd videos gemaakt om het kanaal te vullen. Nu heb ik er genoeg gemaakt om het met jullie allemaal te delen.
Waarom dit airsoftkanaal?
Dit kanaal is er vooral om iedereen verder te helpen met airsoft, maar stiekem is het een geheim wapen om jullie allemaal tot Russofters te maken. Het is een Nederlands kanaal, omdat de informatie toch vooral voor ons Nederlanders relevant is en er zijn al genoeg engelstalige airsoftkanalen.
Wat kan je op het kanaal verwachten?
Op mijn kanaal zie je het volgende langskomen:
> Replica reviews van nieuwe en oude (Russische) replica's
> Kit/uitrustingsoverzichten om je op weg te helpen met nieuwe Russische kits
> Tech/sleutelvideo's om sleutelen te leren en met mij mee te kijken
> Beginnertips, maar dan in videovorm
> Budget airsoften, want het is al duur genoeg
> guides
> en nog veel meer!
Er staan al diverse videos klaar om te bekijken en er zullen er nog een hoop volgen. Ik probeer elk weekend iets nieuws voor jullie te posten. Subscribe voor meer!
https://www.youtube.com/channel/UCm1haz0GExfOEf4WodllQlQ/
Velen van jullie kennen mij van dit forum of van de beginnershandleiding. Al heel lang dacht ik erover na om een airsoftkanaal te beginnen over Russische airsoft op Nederlandse bodem en beginnen met airsoft.
Door de omstandigheden heb ik nu de knoop doorgehakt. Ik heb ik de laatste tijd videos gemaakt om het kanaal te vullen. Nu heb ik er genoeg gemaakt om het met jullie allemaal te delen.
Waarom dit airsoftkanaal?
Dit kanaal is er vooral om iedereen verder te helpen met airsoft, maar stiekem is het een geheim wapen om jullie allemaal tot Russofters te maken. Het is een Nederlands kanaal, omdat de informatie toch vooral voor ons Nederlanders relevant is en er zijn al genoeg engelstalige airsoftkanalen.
Wat kan je op het kanaal verwachten?
Op mijn kanaal zie je het volgende langskomen:
> Replica reviews van nieuwe en oude (Russische) replica's
> Kit/uitrustingsoverzichten om je op weg te helpen met nieuwe Russische kits
> Tech/sleutelvideo's om sleutelen te leren en met mij mee te kijken
> Beginnertips, maar dan in videovorm
> Budget airsoften, want het is al duur genoeg
> guides
> en nog veel meer!
Er staan al diverse videos klaar om te bekijken en er zullen er nog een hoop volgen. Ik probeer elk weekend iets nieuws voor jullie te posten. Subscribe voor meer!
https://www.youtube.com/channel/UCm1haz0GExfOEf4WodllQlQ/
Laatst bewerkt: