Mischien een airsoft winkel openen! in delft!

ChokeIgneel

New Member
17 apr 2024
4
1
Goedemorgen,

De reden voor deze post is ik zou graag een airsoft winkel willen open in regio Delft (regio haagelanden), Ivb dat er weining Airsoft winkels open zijn in dit gebied de dicht bezijnde is airsoft legends En dat is toch 30 minuten rijden, en heb van meerdere spelers gehoort Die in Den haag en delft spelen dat ze toch een winkel Liever dichterbij Wouden. Toen heb ik een beetje onderzoek gestart van hoe begin je nou een airsoft winkel. En er kwam niet veel Informatie uit. Ik heb ook een email gestuurd naar de NABV over dit Maar tot heden geen reactie. Ook met Levranciers en Groot handel Kon ik niet veel vinden, Mischien te weining kennis?

De Fisie die ik heb is, een Fysieke winkel waar mensen kunnen binnen treden waneer ze dat zouden willen, Zou graag replica's willen verkopen Maar ik weet nou niet of je daar een wapen en wet munitie vergunning daar voor moet hebben (heel weining informatie). met de fysieke winkel ook graag een webshop starten Dat mensen hun orders kunnen gaan doen. En een HPA vullstation beginnen. Natuurlijk is dit het perfecte plan Maar het kan altijd tegen lopen.

het doel van de winkel is Natuurlijk om de hobby Naar werk toe te zetten, en daar bij de mensen in regio haagelanden helpen met nog een winkel erbij!.

Dus de vraag is, Hebben Jullie tips/advies Of Algemene kennis Met Deze onderwerp?

Je mag ook heel hard zijn met je antwoorden!

Vriendelijke groet Marco!

De kans van slagen in je regio schat ik helaas laag in, maar doe ook vooral je best om het tegendeel te bewijzen. :)

Eens zien:
De reden voor deze post is ik zou graag een airsoft winkel willen open in regio Delft (regio haagelanden), Ivb dat er weining Airsoft winkels open zijn in dit gebied de dicht bezijnde is airsoft legends En dat is toch 30 minuten rijden.
Aangezien ik voor de gemiddelde skirm al snel op 45 minuten rijden zit )en veel airsofters vaak nog wel grotere afstanden moeten overbruggen) vindt ik dit nogal een slecht argument, Plus, webshops in zowel binnen- als buitenland kunnen gewoon thuis aan de deur leveren.
Toen heb ik een beetje onderzoek gestart van hoe begin je nou een airsoft winkel. En er kwam niet veel Informatie uit. Ik heb ook een email gestuurd naar de NABV over dit Maar tot heden geen reactie. Ook met Levranciers en Groot handel Kon ik niet veel vinden, Mischien te weining kennis?
Komt door de niche markt. Markt is niet heel groot. Plus, veel zaken hebben een combi met bijvoorbeeld luchtbuksen en real steel, zoals bijvoorbeeld Shogun en Krale. Die gaan niet zomaar hun leverancier aan een mogelijke concurrent doorgeven.
Je zou wel kunnen kijken of je misschien contact kan zoeken met de eigenaar van Com-Bat, trouwens. Deze had een fysieke winkel in Geldermalsen, maar deze is gesloten tijdens corona. Misschien dat hij ervaringen wil delen, aangezien de winkel niet meer bestaat. Weet echter zijn naam niet meer.
met de fysieke winkel ook graag een webshop starten Dat mensen hun orders kunnen gaan doen. En een HPA vullstation beginnen. Natuurlijk is dit het perfecte plan Maar het kan altijd tegen lopen.
Ik zou eerst starten met een webshop en pas daarna fysiek...
En een HPA vullstation beginnen.
Geen haast mee maken, meeste orga's hebben tegenwoordig een compressor...
het doel van de winkel is Natuurlijk om de hobby Naar werk toe te zetten, en daar bij de mensen in regio haagelanden helpen met nog een winkel erbij!.
Zou tof zijn, maar blijf realistisch. Een winkel moet gewoon goede winst maken om rendabel te blijven. Er zijn de afgelopen jaren niet voor niets heel veel airsoftwinkels gekomen en gegaan. Je bent dan immers zakenman/verkoper.

In de regio Delft heb je dan wel weer een airsoftveld zitten, ik geloof Outdoor Delft? Dat kan je wel helpen. Een goed samenwerkingsverband met het veld kan namelijk beide kanten op werken. Dit als tip om mee te nemen.

Blijf verder vooral realistisch voor jezelf. Dagdromen mag altijd, maar de kans van slagen in de niche airsoftmarkt is helaas niet heel hoog, denk ik.

Ey marco leuk je hier te zien op het forum. Ik denk dat het nog best moeilijk is om een winkel te starten maar als je dit graag wil moet je toch eens gaan kijken of het mogelijk is, maar heeft het ook zin er zijn al genoeg winkels die genoeg verkopen je zou klein kunnen starten en kijken hoe dat gaat door BB's te verkopen als start kan je wat naam op bouwen en vandaar uit verder groeien

Hoi hoi bedankt voor de reactie's
Ey marco leuk je hier te zien op het forum. Ik denk dat het nog best moeilijk is om een winkel te starten maar als je dit graag wil moet je toch eens gaan kijken of het mogelijk is, maar heeft het ook zin er zijn al genoeg winkels die genoeg verkopen je zou klein kunnen starten en kijken hoe dat gaat door BB's te verkopen als start kan je wat naam op bouwen en vandaar uit verder groeien

Denken jullie dat er wel een Vraag zal zijn Voor een winkel doe vooral zich focused op bb's Want ik zie vaak bij winkels dat heel veel bb's zijn uitverkocht. Vooral tracers.

zat all te denken aan een naam De 'BBHeaven' shop!