Mn eerste youtube video als airsofter

robin97

Well-Known Member
21 jan 2016
275
55
Trophies
7
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst wezen skirmen bij chapter four airsoft, en dat was ook meteen een mooie kans om weer eens de gopro uit de kast te halen!

Daarbij vraag ik jullie ook om mij te vertellen wat er eventueel beter kan en wat juist goed is.
Dit is mijn eerste airsoft video, en doe het gewoon voor de fun!

https://youtu.be/v_0DJa7TP8w

Ziet er goed uit en de locatie zelf ook, nu wil ik eigenlijk wel een keer gaan :|, but so far away :(.

Hey Robin!

Leuk dat je bij Chapter Four bent geweest, hoe vond je het?

Je video; ik zou zelf in-game geluiden er ook bij laten. Hierdoor kan je wat beter volgen wat er gebeurt. Op dit moment is het een echt een "call of duty" kill video waar je snel bij af haakt.

Probeer ook de hoek van je GoPro wat lager te zetten :)

Goeie muziekkeus trouwens!

Dankje,

Ik vond het super vet, en heb ook ff met de mannen van skirmshop staan praten over hun ideeën.

Zelf denk ik dat ik in-game geluid niet kan doen aangezien ik snel een veel praat, en ook nog wel eens een scheldwoord laat vallen.
(Als ik gehit word bijvoorbeed, niet naar andere toe natuurlijk)

Ja en ik ben nog aan het experimenteren met de hoek van de camera.
Ik draag zelf geen help want dat vind ik gewoon echt niet fijn.
Dus ik zal ff kijken hoe hij dan wel beter op mn hoofd blijft zitten, aangezien ik hem gewoon op mn hoofd draag met een headstrap.

In ieder geval bedankt voor je comment!

Echt leuk om te zien. De muziekkeuze is inderdaad erg goed. Ik miste de ingame geluiden niet echt daar de film niet te lang duurde, maar ik kan me de opmerkingen voorstellen.

En als je af en toe vloekt gooi je er toch een PIEP tussen, vind ik vaak nog grappiger.

Hey dude! Lekker bezig :) Ik zou niet te snel om teveel feedback vragen - kijk wat je zelf tof vind om te zien van anderen, mix dat met wat je zelf nog meer graag zou willen zien of hoe je denkt dat het NAIS is en go with it for a while om je eigen stijl te ontwikkelen.

Een echt HARDE FPS style frag video is ook niet 123 gemaakt (zelfs voor FPS games is dat echt zo makkelijk niet meer tegenwoordig), en ik ken persoonlijk geen één goeie Airsoft video in die stijl. Doesn't mean it can't be done ;) Misschien is dat nou juist jou stijl... Dan mis je de views van Jan, maar wellicht win je views van 50 anderen. You won't know until you try!

EDIT:

Camera hoek is wel echt een ding ook voor mij ;)
Dat veld ziet er een beetje vaag uit ook... had er al eerder filmpjes van gezien; lijkt echt onwijs vreemde verhoudingen te hebben, en vooral een grote verzameling huisjes en hutjes in een loods, zonder echt een visie erachter? Niet echt duidelijke binnen en buiten, hoewel het wel lijkt alsof ze dat willen bereiken.

Misschien zelf ook maar eens langsgaan (en review van speelsites gaan maken :P haha!)

@Bootcamp dat heb je dan helemaal verkeerd over het veld haha.
De eigenaren zijn de mannen van de webshop skirmshop en hebben al vele jaren ervaring met airsoft.
En het is 1 van de beter indoor airsoft locaties in nederland!

robin97;23186 zei:
@Bootcamp dat heb je dan helemaal verkeerd over het veld haha.
De eigenaren zijn de mannen van de webshop skirmshop en hebben al vele jaren ervaring met airsoft.
En het is 1 van de beter indoor airsoft locaties in nederland!

Hoi Robin!

Ik ben erg benieuwd ... jou filmpje is de derde die ik zie van die specifieke locatie en elke keer vraag ik me af waarom er éénkamershuisjes bestaan? 'Straten' en andere buitenstukken lijken nogal over te lopen in binnenkamers.

Het 'Kantoor', bijvoorbeeld, lijkt (op filmpjes dus) gewoon 1 kamer met wat zooi en een bureau, met aan twee kanten een deur die op een steegje uitkomt =\ Ik heb veel van de wereld gezien, maar nog nooit zo'n gebouw ;) In in een ander filmpje stond er keihard muziek aan die niet uit een "club" of "woning" kwam, maar gewoon door de speakers in de hele hal gepompt leek te worden.

Toch zelf uiteraard super nieuwsgierig hoe het in het echt is, en zal zeker eens langs gaan :D

Thanks!

Ze zijn net een paar weken open dus vind ik niet zo gek, ze zijn nog bezig met bouwen en doen.
1 van de mannen heeft ook bij defensie gezeten dus denk dat hij wel weet waar hij mee bezig is

robin97;23195 zei:
Ze zijn net een paar weken open dus vind ik niet zo gek, ze zijn nog bezig met bouwen en doen.
1 van de mannen heeft ook bij defensie gezeten dus denk dat hij wel weet waar hij mee bezig is

Ik ben benieuwd!