modify m24

• Onderwerp starter Onderwerp starter dj
  • Startdatum Startdatum

dj

Well-Known Member
3 mrt 2016
63
14
Trophies
4
Beste airsofters,

Ik heb eerst getwijfeld tussen een tm vsr10 en de jg bar 10.
Vanochtend ben ik naar graziano airsoft shop geweest om te informeren.
Hier raadde zij mij aan om een modify m24.
Ze vertelden mij dat deze al geheel geupdate is en ik er zelf alleen een nieuwe veer in hoef te zette om aan de 500 fps te komen.
Weet iemand iets over deze replica?
Ik ben zelf niet echt technisch dus dit leek mij wel een goede keus.
Hoor graag jullie mening.

Mvg, dj

dj;1619 zei:
Beste airsofters,

Ik heb eerst getwijfeld tussen een tm vsr10 en de jg bar 10.
Vanochtend ben ik naar graziano airsoft shop geweest om te informeren.
Hier raadde zij mij aan om een modify m24.
Ze vertelden mij dat deze al geheel geupdate is en ik er zelf alleen een nieuwe veer in hoef te zette om aan de 500 fps te komen.
Weet iemand iets over deze replica?
Ik ben zelf niet echt technisch dus dit leek mij wel een goede keus.
Hoor graag jullie mening.

Mvg, dj

Even toevoegen, de upgrades zitten in de piston en trigger group en dan krijg je er nog speciale magazijnen bij die werken met tracer bb's. Volgens mij werken tracer mags niet goed omdat ze worden belicht tijdens het worden gestopt in de hop up maar als ze daar dan lang zitten kan het zijn dat het luminescentie effect al weer is afgezwakt. Ik vraag me af of je met een JG Bar-10 en losse upgrades niet goedkoper of net zo duur uit bent en dan veel beter schiet. Je betaald nog steeds 400+ euro. Let op dat winkels jou ook iets proberen te verkopen en dat dus reviews van mensen die er werkelijk mee spelen vaak toch iets eerlijker zijn dan een winkeleigenaar zijn mening, licht eraan per winkel maar let daar wel op.

Hey,

Ja over dat verkopen klopt maar hij had em zelf ook in bestelling..
En als ik zelf de onderdelen erin moet zetten weet iknniet of die ervan opknapt:/

Had hem zelf ook in bestelling is ook zo'n standaard verkoop iets.

Technisch inzicht en lef is iets wat je voor je zelf moet bepalen.

Maar gezien het bedrag en de upgrades die worden aangegeven op de site, weet ik wel zeker dat je het zelf goedkoper kan.

@Twinfromhell
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Is het niet heel.moeilijk om zelf een replica te upgrade en wat zou het kosten om te laten doen?

Mvg, dj kleppe

dj;19418 zei:
@Twinfromhell
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Is het niet heel.moeilijk om zelf een replica te upgrade en wat zou het kosten om te laten doen?

Mvg, dj kleppe

Over het algemeen lijkt me het niet moeilijk plus er zijn genoeg tutorials op het internet en ook forums die je kunnen helpen. Ook zijn er genoeg mensen in Nederland die vast wel willen helpen als je er problemen mee hebt. Het lijkt mij toch een stuk makkelijker dan een gearbox in elkaar schroeven, maar vraag het anders op het airsoftsniperforum aan Reliku die is hier een stuk beter in en kan je vragen een stuk beter beantwoorden.

Ik trek zelf al mijn replica's los en uiteindelijk gaan ze bijna altijd weer werkend in elkaar.

Zelf heb ik geen sniper. Alleen een aantal keer de hop up van mijn broer zijn sniper los getrokken en de cilinder geupgrade en dat zonder hulp van you tube of dergelijke.

Zoals rebel al zegt staan er zat tutorials op het internet dus moet wel goed komen als je een beetje durft.

Zelf heb ik nog nooit iets door een shop laten doen dus weet niet echt wat ze rekenen.
Maar ik denk dat je voor een 40 tot wel klaar moet zijn.
Onderdelen komen er dan nog wel bij.

Ik heb begrepen van een maatje die die m24 van modify heeft gehad dat t echt gewoon n schijt ding is. Hij is na die m24 overgestapt op de vsr 10 gspec en wil nu niks anders meer

@yannick-hurks
Hey,
Bedankt voor je reactie.
Zit er nog een verschil tussen pro sniper en g spec?

Gr dj