Mooi weer om me even voor te stellen

Quinten

New Member
9 aug 2015
1
0
Trophies
1
Hello!

Mijn naam is Quinten en kwam hier al vaker rondsnuffelen aangezien ik net begin met airsoften. Ik kom uit de regio Arnhem/Nijmegen en het werd een keer tijd om mijzelf te introduceren. Ik kwam via een maat van mij in aanraking met airsoft en vond het een leuke ervaring, helaas had ik er het geld en tijd niet voor doordat ik moest afstuderen in het vakgebied van media & entertainment. Nu dat bijna achter de rug is heb ik ondertussen al een lidmaatschap bij het NABV en begin ik langzaam mijn gear te verzamelen.

Ik heb ondertussen al een revision desert locust goggle op de kop kunnen tikken en heb ik mijn replica binnen. Ik ben geinteresseerd in een marpat loadout gecombineerd met een zwarte platecarrier/tac vest ipv het gebruikelijke tan achtige. Alleen weet ik niet of de kleur combinatie wel een goed idee is? Iemand? ^^. Ik probeer nog het allemaal nog wel rustig aan te doen aangezien ik nog aan een student gebonden budget zit. :)

Naast airsoft ben ik met een andere uit de hand gelopen hobby al jaren bezig: muziek, muziek, muziek, produceren, organiseren en het "knopjes drukken er van". 

Well, ask me anything...

Welkom op het forum, zelf kom ik uit de regio eindhoven en ben net als vele andere verslaaft geraakt aan deze fatastische hobby.

Welkom op het Forum

Zelf kom ik uit de Regio Cuijk

Dus voor mij zal het 30 minuten reizen zijn om in Nijmegen Centraal te komen

een deel van je Gear zou je kunnen kopen bij NijmeegsJopie(een legerdump)

ik heb daar mijn Broek, Blous en Tas vanaf gehaalt

maar ze hebben daar Bijna alles wat je nodig hebt om een complete set Kleding te maken

(muv Carriers en Goggles)

hellaas is de kleding die ze hebben Vooral Woodlands(Replica broeken en Originele Blous van Nederlandse leger en een aantal van het Duitse leger)

maar als je een beetje zoekt zou je misschien wat CQB gear kunnen maken

ze hebben ook Jassen en Broeken van voor de Camo Tijd(rond de jaren 1985-1990)

Welkom Quinten! Ik zie wat paralellen, ik heb marketing & communicatie gestudeerd, bij een productiebedrijf en een cameraploeg gezeten en in een geluidsstudio gewerkt, ook wat knoppen ingedrukt ;) Leuk! Werk je in een studio of heb je thuis iets gemaakt?

Ik heb nog geen NABV, VOG moet nog komen, maar wel al wat gear verzameld. Ik ga zelf om te beginnen voor een relatief goedkope USAF BDU, multi cam gekozen, zwart Molle Ops vest, geïnspireerd op SG SOCOM ;) Heb ook mijn replica's al op het oog, waar heb jij voor gekozen? 

Qua kleurencombinatie lijkt marpat met zwarte plate carrier mij supertof, hoewel het qua camouflage misschien minder effectief is om zo'n groot zwart target van je borst te maken ;) Anderen hebben daar misschien betere inzichten over hier. 

Veel plezier hier (ben nu zo'n twee weken op het forum en is een toffe club, mag ook gezegd worden ;) En misschien tot binnenkort op het veld! 

Groeten,

Patrick

Hello luitjes,

Juul, met Nijmeegs jopie ben ik inderdaad bekend en ben er ook een aantal keer langs geweest. Heb daar ook wat kisten gehaald, dit eerder vanwege mijn festival werk. Al met al wel een goede dumpstore qua assortiment, ik ben overigens ook bij graziani geweest, toffe zaak en tegenwoordig heeft airsoftcentre in westervoort zich op de route er naar toe gepositioneerd. Nu nog een graziani light, maar ze hadden leuke plannen. Ik heb momenteel marpat van invader gear revenger op het oog. 

Donz, tegenwoordig kunnen we heel veel met alleen een laptop, een daw en daarbij wat aardige plugins & au's/vsts :). Ik hobby thuis er flink op los. En inderdaad ik vroeg me ook af hoe veel meer je gaat opvallen met een zwarte platecarrier/vest. Alleen airsoft replicas komen ook niet zo ver, dus het blote oog ziet je ook op de korte afstand. Maar hier heb ik niet zo veel ervaring mee. Ik heb gekozen voor een DBOYS SC-01 (SCAR-L) omdat hij toen voor de helft voor de prijs op gunfire stond en uiteraard voor de looks. Een Masada viel buiten mijn budget, maar wie weet voor de toekomst (Ja ik vermijd de m4 nogal ^^). Heb er overigens een hoop video's gezien en reviews van te voren over gelezen, dus ik was geinformeerd over de do's & dont's. Bevalt me wel, maar moet nog wel wat werk aan worden gedaan. Welke replica's heb jij op het oog?

Gegroet!

Welkom op het forum Quinten.

Mooi weer om je even voor te stellen?  Ga buitenspelen joh, ga airsoften ofzo :P

De scar-L is wel een mooie keuze.

Studeren en airsoften blijft financieel een lastige combo :|

hoi @Quinten,

welkom op dit super lwuke en gezellige forum,

waar je vee eerlyke tips en advies krygt,

wat je er mee doet,moet je natuurlyk zelf weten,

myn mannetje @Vladimir  is veel op het forum aanwezig,als hy thuis is na 3 weken ryden,

myn gear is :

dpm,bdu,  sinds kort  Atacs-FG, maar wil ook nog de AU van Atacs, heb een groenvest van swis-arms,met genoeg pouches,nog te weinig eigenlyk,

Sinds kort ook zwarte gear aangeschaft ivm cqb en rtt,

myn replica's ;

G36c, AUG A , MP5, 

side -arms :

M9, Twin-gunn 2,5 inch en een Desert Aegle,

zelf bestellen wy regelmatig by taiwangun, en zyn daar tevreden over,

Zoals iedere airsofter heb ik nog veel wensen,te veel wensen,

alles op zyn tyd,

ik hoop je een keer in het veld tegen te komen,

heel veel plezier op dit forum,en by deze te gekke sport

Ha Quinten! 

Leuk dat je hier terecht bent gekomen ^_^ Marpat is een goede keuze ;) Ben zelf nu bezig met een US marines set. 

Die gebruiken zelf Coyote Brown (GEEN TAN) bij Marpat. Ik heb zwarte accesoires ook wel eens zien langskomen in combinatie met marpat. Ook wel een aardige combo hoor! Zwart valt echter wel heel erg op in een bos. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden. 

Donz, tegenwoordig kunnen we heel veel met alleen een laptop, een daw en daarbij wat aardige plugins & au's/vsts :)

Poeh, voel ik me weer oud ;) Wij liepen redelijk voorop in die tijd, eigenlijk ook wel  alles digitaal, maar het was een stuk ingewikkelder en belachelijk duur. We moesten toen bijna een tweede hypotheek nemen voor onze hard disk recorder, haha 

Ik heb in eerste instantie gekozen voor een 'look' die ik tof vind met misschien iets minder kwaliteit BDU en zo, ook met de gedachte dat ik eerst maar eens ga bepalen of ik liever veel CQB of open lucht speel bijvoorbeeld en dan met een meerjarenplan degelijke andere gear voor verschillende scenarios bij elkaar sprokkelen ;) Ik heb wel wat meer geinvesteerd in belangrijke zaken als degelijke boots en een Wiley X tactical bril. Qua replica's ga ik om te beginnen voor een P90 (w/s van King Arms), daar is het voor mij tenslotte allemaal mee begonnen en een MP9. Die laatste begin ik w/s ook wat lower budget mee (ik wil er gewoon graag één ;) dan heb ik ook weer wat om voor te sparen. Die DBOYS is trouwens erg tof! Halve prijs of niet ;) Van wat ik heb begrepen (en inderdaad ook in kilo's videos en blogs heb gezien) is er altijd wel wat werk in deze hobby en als je je replica dan helemaal hebt zoals je hem wilt, dan is er altijd weer een volgende haha

Als je je replica uit wilt proberen, er gaan in ieder geval 2 ACN forummers (waaronder ik zei de gek) naar de beginners skirm bij Balls en Arrows a.s. zaterdag. Je kan 't maar weten :)

Haha evil twin ik zat toevallig in de achtertuin toen ik dit schreef! :) Aankomende zaterdag en voorlopig de meeste weekend kan ik niet skirmen. Zit vol met m'n werk op verscheidene festivals door het land. Ik ga in iedergaval volgende week een marpat woodland BDU halen, tegen die tijd nog ruim de tijd om over een platecarrier/tac vest na te denken. En dan in September mn eerste skirm, tenzij door de weeks nog iets plaats vind.