Mosfet connector hulp

Nibashe

Member
18 feb 2019
10
6
Trophies
2
Zoals jullie kunnen zien, zitten deze connectors op een hele ongelukkige plek. Als ik de schroef weer in de buffer tube wil plaatsen om deze vast te schroeven aan mijn replica, past dat hier net langs, het kost echt wat moeite om het terug te plaatsen in de buffer tube waardoor de rode connector ietwat is beschadigd. Daarom laat deze steeds los.

Ik ben heel erg nieuw met dit soort dingen en ben qua bedrading etc helemaal niet op de hoogte van hoe en wat, dus als jullie tips hebben om de rode connector toch weer goed vast te zetten, dan hoor ik het graag.

Replica is een Specna Arms Edge 09. Als jullie betere tips hebben voor het vastzetten van de schroef, dan hoor ik het uiteraard ook graag.

Alvast bedankt! :D
WhatsApp Image 2019-04-01 at 22.46.41.jpeg

Je kunt een aantal dingen doen om het aan te passen.
- De bedrading splicen en langer maken zodat je niet langs de connector hoeft.
- De connectors verwijderen en direct vast solderen, weet alleen niet of dit bij het volledig uit elkaar halen probleem geeft.
- Andere connectors installeren.

Wat het wel is alle oplossingen zullen wel beteken dat je moet gaan solderen.

• Leuk
Waarderingen: Nibashe
Je kunt een aantal dingen doen om het aan te passen.
- De bedrading splicen en langer maken zodat je niet langs de connector hoeft.
- De connectors verwijderen en direct vast solderen, weet alleen niet of dit bij het volledig uit elkaar halen probleem geeft.
- Andere connectors installeren.

Wat het wel is alle oplossingen zullen wel beteken dat je moet gaan solderen.

Bedankt voor de tips! Dit zal wel betekenen dat ik het uit handen moet geven. Het direct vast solderen spreekt me het meeste aan aangezien ik de connectors best hinderlijk vindt. Als dit geen consequenties heeft voor de prestaties van mijn replica, dan is dit iets waar ik zeker wel in wil investeren.

Ik zou dat niet meteen uitbesteden (als in voor betalen) zonder te kijken of iemand in je omgeving je misschien kan helpen. Het solderen kost zelfs iemand met nul ervaring max een half uur. Zolang het goed wordt gesoldeerd zal er niks veranderen qua performance.

Laatst bewerkt:
Tja grunn is opzich uurtje rijden naar mijn huis. Als je het er voor over hebt kan ik je helpen

• Leuk
Waarderingen: Nibashe
Thanks voor het aanbieden! Echt enorm gewaardeerd. Ik ga even kijken of hier in de omgeving ook mensen dit kunnen doen, anders stuur ik je zeker nog een PB. :cool:

• Leuk
Waarderingen: Toothpick