Mosfets

Kampen / Zwolle hierzo :( zaterdag wel in de buurt (Helenaveen) . Maar geen gereedschap :(

Eviltwin-NL;19078 zei:
Kampen / Zwolle hierzo :( zaterdag wel in de buurt (Helenaveen) . Maar geen gereedschap :(

Maakt niet uit ik ga gewoon eens kijken of ik iemand kan vinden :). De tutorials op youtube helpen ook wel, maar zal vast wel iemand zijn die in de buurt woont en die dit kan.

Nuke micro mosfet met active break besteld bij com-bat. Kijken hoe dat is

Ga je die zelf inbouwen? Ik zit ook naar een MOSFET te kijken, maar ik heb geen soldeerbout of enig verstand van het inbouwen.

@ChaoSState ja ik ga m zelf inbouwen. Zelf soldeer ik al ruim 7 jaar met van alles. Pcb's maken tot gewoon dit soort klusjes. Ik zal wel laten weten hoe makkelijk het is om deze specifieke mosfet in te bouwen als je dat wilt.

Cool, want mijn Specna kan ook wel een MOSFET gebruiken. Op semi kan je echt niet snel schieten omdat de trigger response verschrikkelijk is.

ChaoSState;19169 zei:
Cool, want mijn Specna kan ook wel een MOSFET gebruiken. Op semi kan je echt niet snel schieten omdat de trigger response verschrikkelijk is.

Ik zal er proberen een soort guide van te maken.

De mosfet is binnen en die ga ik morgen of vrijdag inbouwen. Dan ga ik er een leuk artikeltje van maken dus hou alles maar in de gaten ;)