MTC VI 22,23,24 juni 2018

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter
  • Startdatum Startdatum

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
YES! Eindelijk is het dan weer zover, er komt een nieuw MTC weekend aan!(heel veel uitroeptekens)!

Een superervaring die ik iedereen die milsim leuk lijkt aan kan raden.

Voor vorige MTC's en om je in te schrijven klik je hier.

En hier voor nog meer foto's e.d.

Kan iemand hier een beetje inzicht geven in het verloop van zo’n event?

Dan in de zin van, is het de halve dag lopen met bepakking om vervolgens nog 100 push up’s te doen? Of is het meer het volgen van een verhaallijn waarbij lopen noodzakelijk kwaad is? Een Laar van ons twijfelen namelijk omdat ze het idee hebben dat het eerder een soort bootcamp/strafkamp is als iets anders....

Alvast bedankt!

Groet,
Peter

@Peter ?? Wat ik heb begrepen uit verhalen van ACNers die bij MTC zaten is het een beetje daartussenin. Ja, het is lopen met je bepakking (volgens mij gingen ze zelfs het veld uit zonder replicas en een mars doen) maar het is niet 100 pushups doen omdat je niet "SIR YES SIR"zegt.

Peter heeft het me meerdere malen uitgelegd dat het "spelen in je eigen oorlogsfilm" is. Als dat iets doet voor je. Wat ik weet is dat het een suuuper vette ervaring is en een beetje een must is voor airsofters die iets meer dan.. pewpew zoeken.

@Peter ?? Wat ik heb begrepen uit verhalen van ACNers die bij MTC zaten is het een beetje daartussenin. Ja, het is lopen met je bepakking (volgens mij gingen ze zelfs het veld uit zonder replicas en een mars doen) maar het is niet 100 pushups doen omdat je niet "SIR YES SIR"zegt.

Peter heeft het me meerdere malen uitgelegd dat het "spelen in je eigen oorlogsfilm" is. Als dat iets doet voor je. Wat ik weet is dat het een suuuper vette ervaring is en een beetje een must is voor airsofters die iets meer dan.. pewpew zoeken.

Dit dekt wel de lading vind ik. Het leukste is het als je niet precies weet wat je gaat doen, dus ik probeer nooit teveel te "spoileren". Maar reken inderdaad op een doorlopende verhaallijn met voor ieder wat wils, roleplay, marsen, hindernissen, leerzame ervaringen, je vrienden en/of jezelf beter leren kennen en misschien dat je zelfs nog aan wat schieten toe komt. Ik noem maar een klein stukje, maar het is wat je van een milsim kunt verwachten, een ervaring die je nooit meer gaat vergeten en waar sommigen steeds ijver terugkomen. ;)