NABV Event maken voor reizen

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hallo,

Over een aantal weken ga ik naar een skirm bij Delta 19. Ik ga voor het eerst met een groot w@pen reizen. Hoe werkt het precies met events aanmaken bij NABV. Als ik het event opzoek kan ik mij nergens aanmelden alleen een introducé of een buitenlander. Omdat ik met een groot w@pen ga reizen wil ik dit goed geregeld hebben. Zodat ik geen problemen krijg onderweg. De regels over het afsluiten enzo. Ken ik en is allemaal geregeld.

Alvast bedankt

AA of Replica neem ik aan? ;)

Sorry, geen antwoord op je vraag, maar wel fijn om het beestje bij de naam te noemen.

Als jij naar een skirm gaat hoef je dat verder niet bij de NABV te melden. Mocht je naar een maat gaan om te sleutelen dan maak je een event aan.

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland en Sadiek
Ook voor het reizen naar en van een buitenlands evenement/shop hoef je geen event aan te maken

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Ook voor het reizen naar en van een buitenlands evenement/shop hoef je geen event aan te maken
Wat @Rick191 zegt.
Ter aanvulling ook voor transport van en naar een airsoftwinkel en het NAC hoef je geen event aan te maken.
Als jij naar een skirm gaat hoef je dat verder niet bij de NABV te melden. Mocht je naar een maat gaan om te sleutelen dan maak je een event aan.

Bedankt voor de reactie! Ik had al zo'n vermoeden maar het is fijn om het zeker te weten.