NABV pas binnen (klein hulpje nodig)

jurgen

Well-Known Member
29 mei 2017
256
123
Trophies
10
hoi,

Ik heb sinds zaterdag mijn NABV pas binnen en nu dus direct replica bested.
Als deze binnen is ga ik snal een keertje skrimmen.

nu mijn vraag, ik kom er even niet uit, wat ik waar op de NABV zou moeten invullen als ik ergens ga Skrimmen Ik dacht ik klik een evenement aan en dan zeg ik Klik ergens dat ik ga?
Maar ik kan wel introduce's aanmelden maar niet mijzelf?

Moet ik gewoon een event aanmaken en daarin aangeven dat ik bijvoorbeeld naar Critical hit ga op een bepaalde datum?
En moet ik hierna nog iets meenemen als ik in de auto stap en naar een evenement ga? Print hiervan

Ik kom er niet uit en heb me gisteren een hele dag het schompes gezocht (en zal wel aan mij liggen hoor)
maar niet kunnen vinden.

Alvast bedankt (voel me een beetje dom nu:()
 
Dag Jurgen!

Als jij naar een evenement gaat waar jij je inschrijft via internet ( Bijv. Balls & Arrows ), Hoef je verder niets te doen bij de NABV.
Op het moment dat jij je inschrijft bij een evenement op een wettelijk verbonden NABV locatie is alles in orde.

Bij de meeste skirm organisators hoef je je dus enkel op hun site bij het evenement aan te melden, verder niets.

Wat je wel op de NABV site doet, is af en toe even je evenementen updaten. Waar je allemaal geweest bent. Dat is wel verplicht.

Als je naar een skirm event gaat ben je verplicht natuurlijk je NABV pas mee te nemen, en je replica's netjes afgesloten ( Uit het zicht in ieder geval ) te vervoeren. Je bent niet verplicht een afdruk van het evenement mee te nemen tenzij hun dat vragen, maar je staat automatisch in het systeem na inschrijving.

Als laatste tip : Het is niet toegestaan om in volledig uniform te arriveren op de locatie. Een camouflage jas OF broek mag, maar meer leger-gerelateerde zaken aanhebben mag op dat moment niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Je moet je op de website van de locatie waar je heen wil aanmelden en dus niet via de NABV. Je kunt hier een bewijs van uitprinten, maar de meeste velden hebben jou dan al op de lijst staan. Je moet wel je NABV pas ( en een identiteitsbewijs) mee nemen.

Dus gewoon even googelen op het veld waar je heen wil en dan kom je er wel. Waar wil je eigenlijk heen?
 
Ik was ook een heel verhaal aan het typen, maar @Strelok was me voor :p

Dus zoals gezegd
1. Inschrijven op de site van een NABV erkende locatie/organisatie.
2. Na het event op mijnNABV aangeven dat je hebt deelgenomen.
 
OK thx dan snap ik dat ook (ik dacht dat ik me zelf ook moest aanmelden op de site) dat scheeld.
Waar Ik heen wil (bijna overal uiteindelijk :) )
Ik ben tot op heden in Ulicoten Weert en Lelystad geweest en alle 3 bevielen wel redelijk tot goed :)
maar ik wil ook de mogelijk hebben op dichtbij te gaan en vaker of onverwachts daarom NABV aangemeld.

Van kleding en vervoer wist ik al (wat ook gewoon logische in in mijn ogen :)

Bedankt voor de info.
En misschien tot gauw ergens, op de velden of binnen

(nu in spanning wachten hoe snel gunfire leverd? iemand een idee ze zeggen zelf max 9 dagen)
 
Dat jij het wist van de kleding en vervoer is mooi! Maar er zijn er bij die het helaas nog niet altijd snappen :D, vandaar dat ik het even meegaf.

Gunfire levert over het algemeen erg snel! Mijn eerste replica was er inderdaad zeker voor 9 dagen. Nu afwachten he :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en jurgen
Mocht ik nou naar het airsoft centrum in geldermalsen gaan om mijn replica te testen afstellen (lijkt me handig om een keertje te doen) moet ik me dan daar aanmelden?)


Ja wachten, mijn minst goede eigenschap :(

Heeft me ook al veel bb's opgeleverd (niet even wachten maar hoppa doorlopen :()
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je wel even bij de NABV site een evenement aanmaken. Datzelfde moet je doen als je bijvoorbeeld bij een vriend aan je replica gaat sleutelen.
 
Dan moet je wel even bij de NABV site een evenement aanmaken. Datzelfde moet je doen als je bijvoorbeeld bij een vriend aan je replica gaat sleutelen.

Voor een bezoek aan het airsoft centrum hoef je geen evenement aan te maken, ook eventuele introduces kun je daar ter plekke inschrijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: jurgen
Net als het van en naar en airsoftwinkel reizen met een replica. Hoef je ook geen event voor aan te maken.