NABV PAS

ik heb hem nu gelukkig en heb al beetje wat gekoch bij shugun heb ik elite force 1911 tac en een ram tactical nylon riemholster en nupol clear view anti fog spray en co2 patronen 12gr gekocht.++++++++++++++ en dan heb ik bij bunker 501 kwc co2 magazine colt 1911 met 3 x nuprol pistol speedloader bleu gekocht, bij bol. com heb ik emerson fast helmet 900 en masker gekocht. en kijk ik voor rugzak 9militair uitvoering) kleding, veldfles, vest en dan ben ik beetje op weg toch?

• Leuk
Waarderingen: M14shooter en Robin2k7
ik heb hem nu gelukkig en heb al beetje wat gekoch bij shugun heb ik elite force 1911 tac en een ram tactical nylon riemholster en nupol clear view anti fog spray en co2 patronen 12gr gekocht.++++++++++++++ en dan heb ik bij bunker 501 kwc co2 magazine colt 1911 met 3 x nuprol pistol speedloader bleu gekocht, bij bol. com heb ik emerson fast helmet 900 en masker gekocht. en kijk ik voor rugzak 9militair uitvoering) kleding, veldfles, vest en dan ben ik beetje op weg toch?

Misschien heb je het eerder al gezegd, maar in dit stukje mis ik het belangrijkste.....

Een goede bril :)

Maar serieus, kijk naar een goede bril pas verschillende modellen en eigenlijk hetzelfde voor schoenen... da heb je je meest kwetsbare punten wel beschermd.

Verder is het lijstje redelijk compleet lijkt mij waarbij er natuurlijk een hoop persoonlijke voorkeur is :)

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: M14shooter