NevsNL

NevsNL

New Member
12 sep 2014
1
0
Trophies
1
Blijkt dat ik al een tijdje ben ingeschreven op dit forum maar me nog nooit officieel heb voorgesteld, bij deze.

NevsNL, regio Rotterdam. Te oud om oorlogje te spelen, te jong om naar de bridge club te gaan. Al een jaar of 10 geinteresseerd in Airsoft en actief aan het volgen maar nooit de moeite willen nemen om ervoor naar Belgie te gaan. In Nederland echter vanaf dag één actief (met de dubieuze eer de allereerste speler te zijn die gehit werd op een officiele skirm). Lid van Airsoft Team Gorilla Taktikz en regelmatig op verschillende velden te vinden, tot nu toe alleen in Nederland waar we nog steeds de handen aan vol hebben. We zijn te vinden op Facebook en www.gorillataktikz.com voor hen die meer willen weten.
Door een voorkeur voor een vorm van realisme in de scenario's interesse ontwikkeld richting MilSim events en daar met mijn team naartoe aan het werken. De reguliere skirms zullen we echter niet opgeven omdat we die ook met plezier spelen. In de loop der tijd ontwikkeld tot rasechte gearslut en proud of it.
Serieus wat de sport betreft, maar altijd in voor een praatje en een geintje. Tot nu toe actiever op een ander forum maar zal me meer proberen te laten zien, het lijkt me hier ook best gezellig.

NevsNL out

Welkom NevsNL,Hopelijk bevalt dit forum net zo als het andere forum. 

Ha Nevs!
Leuk dat je hier ook even langs komt! We zijn druk bezig met een nieuw beter forum systeem. Alleen de host moet nog even wat instellingen fixen en dan kunnen we bijna zeker over. Als het goed is zelfde systeem als wat je andere forum gebruikt ^_^ 
Dus mocht je nu denken, wat een raar forum? Dat is dus tijdelijk gehehe! 

Tnx @Jan, ik vond het nou net wel een grappig forum met die badges enzo!

haha ja dat is het ook wel, maar er werken een aantal dingen niet lekker. We gaan de badges meenemen in een iets andere vorm (werkt jammer genoeg niet automatisch) dus moeten nu de badges met de hand uitreiken. 

Welkom Nevs. Te oud om oorlogje te spelen en te jong voor te bridgen. Nu ben ik nieuwschierig :P

Ja das vrij ruim he ;)
Laten we het erop houden dat ik ouder ben dan ik eruit zie, maar me jonger voel dan ik ben!