New! Enthousiast!

Linkebertus

New Member
23 sep 2017
3
1
Trophies
3
Hallo allemaal,

Mijn naam is Thomas 29 jaar uit Hoofddorp.
Ben nieuw in de Airsoft wereld en ben druk met gear verzamelen.
Ik hoop dat er nog meer mensen uit mijn regio komen waar ik mee in contact kan komen.
Tot zover heb ik een full face mask met bril. een shemag goede bergschoenen/kisten en goede handschoenen.
Iemand verder nog tips wat essentieel is voor een beginner?

Ik moet nog mijn eerste Skirm gaan meemaken,
Ben wel gelukkig al lid van de nabv.

Groeten!

Hallo, welkom of het forum!

Voor gear weet ik niet zo goed wat je essentieel nodig hebt. Ik ben persoonlijk voor de totale set gegaan. Dit heeft me wat geld gekocht maar ik kan er nu goed tegen aan en hoef in de toekomst niet veel dingen meer te kopen.

Welkom, ik heb sinds kort ook heel wat tactical gear, onderdelen gekocht.

Wat ik denk dat de belangrijkste dingen zijn die ook voor mezelf gekocht heb.

-combat t-shirt (zelf weten welke camo)

-combat broek (zelf weten welke camo)

-Tactical vest voor je mags

-Veldfles

-replica (je kunt het beste met een specna arms beginnen en zelf upgraden. Full metall en je schiet al gouw menig replicas eruit met de upgrades)

-upgrades (Prowin hopup, purple bucking, namazu firefly nub)

-Hardcase voor je replica

-3 á 4 mags (kun je zelf kiezen tussen low, mid, hig)

Welkom Thomas. Voor gear zou ik je willen doorverwijzen naar @Boudewijn van Great Oak (goede service, goede kwaliteit en goede prijzen (zeker met de extra korting voor forumleden))
En kijk effe of er nog plaats is bij de introductiedag in Gasselte. Mooie manier om met airsoft kennis te maken.

• Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Welkom op het forum. Ik zou de introskirm aanraden en dan kijken welke rol je leuk vind en daar je gear op afstemmen.

Welkom LinkeBertus!

Het lijstje van Boyka ziet er mooi compleet uit ja :)

• Leuk
Waarderingen: Boyka2345
Welkom! Bovenstaand lijstje ziet er prima uit om mee te beginnen. Ga je verder, of heb je advies nodig; let us know!

Welkom! De meest nodige dingen heb je gelukkig al en een replica kan altijd nog wel ;)