New gear.

porave

New Member
1 aug 2014
2
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ok na wat gezocht te hebben op het internet kom ik hier op uit voor me nieuwe gear. Maar ik heb wel jullie mening nodig</font>
<div><font face="Arial, Verdana" size="2">BI-3381M FULL METAL [BOYI] 157.93€</font><font face="Arial, Verdana" size="2">M4 SERIES HI-CAP MAGAZINE FOR 300 BB`S [BOYI] 9.80€</font><font face="Arial, Verdana" size="2">REPLICA OF ACOG RED DOT SIGHT [ACM] 36.88€</font><font face="Arial, Verdana" size="2">GTC6 TYPE MICROPROCESSOR CHARGER FOR LITHIUM AND NICKEL BATTERIES [ACM] 61.75€</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">[4-IN1 SIDEARM SET] KJW M1911 WITH HOLSTER [KJW] 165.50€</font></div><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Dit is allemaal op http://www.taiwangun.com/en/bi-3381m-full-metal-boyi</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Graag jullie mening. En of jullie lijst wat goed is voor me. Wil een aeg en een m4 doe namelijk mee met mill sims.</font>

Je M4 is een chinees, dus dat kan fantastisch werken, kan ook prut zijn. Dat is van tevoren niet te voorspellen. Als het kan wel even laten downgraden naar 360 fps (de website claimt 390).

Voor mil sims (tenminste als de organisatie zichzelf serieus neemt) zijn hi-cap magazijnen 99 van de 100 keer niet toegestaan. Je moet dan mid-caps (gebruiken de meeste speleres) of low-caps gebruiken.

Over je acog-replica en charger kan ik niks zeggen, scope zou ik moeten zien (al verwacht ik niet veel voor die prijs) en van chargers heb ik geen verstand.

KJW is een redelijk goed bekend staand merk qua side-arms. Dus dat zal wel goed zitten.

Dankje wel voor je comment. Ik ga even meer onderzoek doen naar KJW. En klopt over de high caps. Maar deze had ik nodig voor indoor voor een ander replicas die ik heb. Maar ik ga nu maar even meer onderzoek doen naar KJW

@porave Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)

Hoi porave
Ik heb de zelfde M4 van Dboys hij bevalt me goed ik heb er zaterdag me eerste skirm mee gedaan. natuurkijk is de kwaltijd wat minder maar dat is omdat het een instap model is.